De afgelopen maanden heb ik me meer verdiept in de astrologie en dit is wat er uit mijn sterrenbeelden naar voren kwam.
Ram: 21 maart - 19 april
U bent het pionierstype. U bent snel boos, ongeduldig, steekt uw neus in andermans zaken en u geeft slechte adviezen. Kortom, u hebt een karakter om op te schieten. U hebt borsthaar op uw rug en u heeft een slechte intieme hygiëne.
Stier: 20 april - 20 mei
U bent praktisch en volhardend. U hebt een angstwekkende vastberadenheid en u werkt te hard. Men vindt u koppig en kortzichtig. U bent communist. Stieren zijn ongeschikt om mee samen te werken. U kunt niet relativeren. U gelooft in smurfen.
Tweelingen: 21 mei - 20 juni
U bent snel en intelligent. Iedereen houdt van u want u bent biseksueel. Echter, in het algemeen verwacht u veel te veel voor veel te weinig. Met andere woorden: u bent goedkoop. Tweelingen staan algemeen bekend als incestplegers.
Kreeft: 21 juni - 22 juli
U bent sympathiek en u luistert altijd naar andermans problemen. Andere mensen vinden u een watje. U stelt alles uit, dus u bereikt niets in uw leven. Kreeften zijn uitkeringstrekkers. U heeft problemen met uw haarkleur en lengte.
Leeuw: 23 juli - 22 augustus
U heeft een grote groep vrienden. U manipuleert en bedriegt hen. U bent jaloers en paranoïde. U kunt niet tegen kritiek. Mensen die u niet bevallen maakt u zwart. U maakt uw eigen waarheid en u gelooft daarin. Leeuwen zijn onbetrouwbaar.
Maagd: 23 augustus - 22 september
U bent het nette type en u houdt niet van rommel. Men wordt gek van uw schoonmaak woede. U houdt van dieren: u neukt mieren en u zift muggen. U bent koud en ongeinteresseerd en u valt in bed direct in slaap, al voor de daad die u dus zelden of nooit begaat. Maagden werken in een bibliotheek.
Weegschaal: 23 september - 22 oktober
U bent het artistieke type en u kunt niet zo goed lezen. U weet het verschil tussen kunst en nep niet. U bent homoseksueel. Uw kansen op werk zijn nihil vooral vanwege uw overdreven nichterigheid. Weegschalen gaan dood door een geslachtsziekte. Men neemt u niet serieus.
Schorpioen: 23 oktober - 21 november
U bent het ondernemende type. U hebt een vlotte babbel. U behaalt uw successen vanwege uw totale gebrek aan ethische normen en waarden. U bent necrofiel. U hebt problemen met uw gezicht en gewicht. Schorpioenen worden vermoord door andere hufters.
Boogschutter: 22 november-21 december
U bent optimistisch en enthousiast. U hebt de vervelende gewoonte op uw geluk te vertrouwen omdat u absoluut geen talent hebt. Boogschutters zijn aan de drugs of aan de verkeerde drank. Men lacht u uit omdat u zo lelijk bent. U maakt carrière in karaoke.
Steenbok: 22 december - 19 januari
U bent conservatief en u bent bang om risicos te nemen. U ligt het liefst de hele dag in bed en doet dan voortdurend aan zelfbevlekking. U bent aartslui.
Er is nog nooit een belangrijke steenbok geweest. Op feestjes bent u niet weg te branden. Steenbokken zijn nog saaier en
vervelende dan Maagden.
Waterman: 20 januari - 18 februari
U bent het nieuwsgierige type. U bent roekeloos en onhandig. U verbaast u telkens opnieuw over de kleinste dingen. U leert niet van eerder gemaakte fouten. Men denkt dat u debiel bent. U heeft zweetvoeten en u gebruikt geen deodorant, in bed walgt iedereen van u.
Vissen: 19 februari - 20 maart
U heeft een levendige fantasie. U kunt fantasie en werkelijkheid echter niet uit elkaar houden. U denkt dat u gevolgd wordt door de CIA of KGB. U heeft geen zelfvertrouwen en u bent een lafaard die anderen de kastanjes uit het vuur laat halen. U doet vreselijke dingen met kleine dieren, vooral als u weer eens dronken of stoned bent.
Last edited by eXos on May-16-2002 at 12:18
May-16-2002 11:42
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Re: Uw Horoscoop hier ===>>
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Kreeft: 21 juni - 22 juli
U bent sympathiek en u luistert altijd naar andermans problemen. Andere mensen vinden u een watje. U stelt alles uit, dus u bereikt niets in uw leven. Kreeften zijn uitkeringstrekkers. U heeft problemen met uw haarkleur en lengte.
U heeft een grote groep vrienden. U manipuleert en bedriegt hen. U bent jaloers en paranoïde. U kunt niet tegen kritiek. Mensen die u niet bevallen maakt u zwart. U maakt uw eigen waarheid en u gelooft daarin. Leeuwen zijn onbetrouwbaar.
Hmmmzzzzz??
ghehehe, klopt wel aardig hoor
May-16-2002 11:49
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_! Weegschaal: 23 september - 22 oktober
U bent het artistieke type en u kunt niet zo goed lezen. U weet het verschil tussen kunst en nep niet. U bent homoseksueel. Uw kansen op werk zijn nihil vooral vanwege uw overdreven nichterigheid. Weegschalen gaan dood door een geslachtsziekte. Men neemt u niet serieus.
hahaha
May-16-2002 11:57
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_! Tweelingen: 21 mei - 20 juni
U bent snel en intelligent. Iedereen houdt van u want u bent biseksueel. Echter, in het algemeen verwacht u veel te veel voor veel te weinig. Met andere woorden: u bent goedkoop. Tweelingen staan algemeen bekend als incestplegers.
SHITT, dis echt wel handig.. zo kom ik allemaal dingen over mezelf te weten, die ik nog nie wist!
Registered: Mar 2002
quote:
"BOOGSCHUTTER,
U bent optimistisch en enthousiast. U hebt de vervelende gewoonte op uw geluk te vertrouwen omdat u absoluut geen talent hebt. Boogschutters zijn aan de drugs of aan de verkeerde drank. Men lacht u uit omdat u zo lelijk bent. U maakt carrière in karaoke."
kan je er nog meer naast zitten?
je was zeker toen je dit verzon
May-16-2002 12:30
eXos
The Delight
quote:
Originally posted by theoden
kan je er nog meer naast zitten?
je was zeker toen je dit verzon
Ik verzin nooit wat. Wees reëel en geef t nou maar gewoon toe!
Dat gezeik van die geheelonthouders moet ook maar eens een keer afgelopen zijn!
May-16-2002 12:42
DJ Bazz
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2001
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_! Vissen: 19 februari - 20 maart
U heeft een levendige fantasie. U kunt fantasie en werkelijkheid echter niet uit elkaar houden. U denkt dat u gevolgd wordt door de CIA of KGB. U heeft geen zelfvertrouwen en u bent een lafaard die anderen de kastanjes uit het vuur laat halen. U doet vreselijke dingen met kleine dieren, vooral als u weer eens dronken of stoned bent.
oei! moet toch ff tegen m'n ouders zeggen dat onze katten uit mijn buurt moeten houden
May-16-2002 13:02
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
quote:
De afgelopen maanden heb ik me meer verdiept in de astrologie en dit is wat er uit mijn sterrenbeelden naar voren kwam.
Schorpioen: 23 oktober - 21 november
U bent het ondernemende type. U hebt een vlotte babbel. U behaalt uw successen vanwege uw totale gebrek aan ethische normen en waarden. U bent necrofiel. U hebt problemen met uw gezicht en gewicht. Schorpioenen worden vermoord door andere hufters.
jezus dit wordt dus oppassen, denk dat ik niet meer in de buurt komt van milieu organisaties
May-16-2002 13:34
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
quote:
Maagd: 23 augustus - 22 september
U bent het nette type en u houdt niet van rommel. Men wordt gek van uw schoonmaak woede. U houdt van dieren: u neukt mieren en u zift muggen. U bent koud en ongeinteresseerd en u valt in bed direct in slaap, al voor de daad die u dus zelden of nooit begaat. Maagden werken in een bibliotheek.
ik + schoonmaken
ik hou idd van dieren.... alleen niet van die beesten die zichzelf 80x kunnen optillen (mieren) of beesten die het nodig vinden me snachts bloed afhandig te maken (muggen)...
kben idd koud en ongeinteresseerd... daarom zit ik hier
en als ik toch ergens een hekel aan heb zijn het wel bibliotheken (waar is die kotssmiley)... veels te stil.. ik prefereer de snoeiharde sound van een feest
May-16-2002 13:40
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Ik ben tweeling maar die klopt echt voor geen ene meter