|
| quote: | Originally posted by Johan (DJ Irish)
Schysst med lite fler folk 
Kanske kan vi mötas upp nånstans på stället? Tror inte jag lyckats träffa nån av er förut. Skulle vara kul att säga hej |
Av alla gånger vi enats om SWETA meetups så har typ 0,2 st inträffat Om någon ser mig så ryck tag i mig och säg hej! Vet inte om vi träffats Johan, men jag har sett dig spela någon gång så jag lär känna igen dig om jag ser dig, i så fall lovar jag att snubbla in i dig och spilla en öl 
___________________
Facebook
www.djlaszlo.com
blog.laszlo.se
www.laszlo.se
|