|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Ik heb denk het het meest relaxte baantje van allemaal: receptionist in een bejaardentehuis. Echt waar, het enige wat je moet doen is de telefoon beantwoorden (en die gaat gemiddeld 1x per uur) en aan sommige bezoekers de weg wijzen. Voor de rest zit je daar maar, je kan huiswerk maken, Minidiscje luisteren, krant lezen (incl. de hele leesmap), en 's avonds en in het weekend verdien je nog extra ook. |
lijkt me geen hol aan 
saai werk gaat me snel irriteren.
ik werk overigens als assistent-systeembeheerder bij een assurantiekantoor.. houdt dus in dat ik mensen moet helpen als ze hun PC weer in de soep hebben laten lopen. dat ik regelmatig nieuwe PC's moet installeren of PC's verplaatsen als er nieuwe werknemers/stagières komen of er iemand weggaat.
oja en als taak heb ik dan ook nog applicatiebeheerder. maw als mijn chef zegt, kijk eens ik heb hier een brief met nieuwe wettelijke verplichtingen betreffende polis van de jagersverzekering dan moet ik die fijn inkloppen in onze systeemsoftware en dat is meestal wel relaxed..
mijn werk bestaat dus uit, veel rondlopen, mensen helpen en aan PC's sleutelen, en de gaten in mijn schema vul ik op met het bouwen van formulieren. that's it [en dat alles betaalt 8.50€ pu niet slecht voor een 20 jarige d8 ik zo]
|
|
Jun-08-2002 00:16
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Menno
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2001
|
|
|
Jun-08-2002 08:20
|
|
|
 |
 |
Yarnie
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2001
|
|
|
Jun-08-2002 09:19
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:56.
Forum Rules: