Ik zit met een probleempje... nou niet echt maar ik stel hem toch
Ik zit op dit moment met een celeron 500 processor en nog wat leuk spul... maar het gaat om de processor
Deze wil ik gaan verkopen.
Mij is aangeboden een cyrix 3 700 Mhz
Is dit nu wel wat?? is deze gelijkwaardig aan een P3 ?
Ik heb gehoord " in de wandelgangen" dat deze gelijkwaarig
is aan een P3 800 Mhz.
Is dit waar? zo niet, waar is ie dan wel gelijk waardig aan?
ps. hoeveel cash geheugen heeft zo'n ding? Ik moet af en toe voor school wel eens zware autocad tekeningen draaien. (en met een celoron gaat dat traag)
___________________
If it ain't Dutch, it ain't much
As a final touch, God created the Dutch
Mar-27-2001 17:08
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
sorry, geen idee, maar een vraagje, je woont in Breda moet AutoCadtekeningen maken, zit je heel toevallig op de NHTV in Breda???
Nee... helaas niet (vanwege het hoge aantal vrouwen)
Ik zit een eindje terug /verder (ligt eraan hoe je het bekijkt).. HTS werktuigbouwkunde (vrouwen gehalte is extreem laag hier )
___________________
If it ain't Dutch, it ain't much
As a final touch, God created the Dutch
Mar-27-2001 17:53
-TAIS-
Underground Attack!
Registered: Oct 2000
Location: Tha ClUB
Uhm ja, ik weet er niet veel vanaf, maar ik weet wel dat die Cyrix absoluut slechter is..... En helemaal als je dingen moet doen als autocatten of photosjoppen of zo... Ik denk dat die Cyrix dan eerder gelijkwaardig is aan een P2-400... Als ik jou wou zou ik dan mooi die Celeron houden...
schijnt dat de 1.2 Ghz versie sneller is dan de Pentium 4 1.5 Ghz .......wou dat ik zo'n dingetje erin had zitten .......
___________________
To help our clients and our people excel.
Mar-27-2001 21:23
Dwingo
RebelChild
Registered: Nov 2000
Location: Venlo, the Netherlands
quote:
Originally posted by Sandman (vrouwen gehalte is extreem laag hier )
Dat zelfde probleem heb ik nu ook. Ik heb dan wel een vriendin, maarja... het oog wil ook wat he?
Ik zit trouwens op een vage opleiding genaamd 'mens en informatica' op het Fontys te Eindhoven. (wat waarschijnlijk ook de reden is van het lage gehalte vrouwmensen). Voordeel is wel dat ik maar hoef over te steken naar een ander gebouw en ik kom terecht in een waar Walhalla. Je gelooft gewoon niet hoeveel mooie vrouwtjes communicatiewetenschappen e.d. studeren.
Mar-28-2001 09:04
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
Location: NL
quote:
Originally posted by Dwingo
Dat zelfde probleem heb ik nu ook. Ik heb dan wel een vriendin, maarja... het oog wil ook wat he?
Ik zit trouwens op een vage opleiding genaamd 'mens en informatica' op het Fontys te Eindhoven. (wat waarschijnlijk ook de reden is van het lage gehalte vrouwmensen). Voordeel is wel dat ik maar hoef over te steken naar een ander gebouw en ik kom terecht in een waar Walhalla. Je gelooft gewoon niet hoeveel mooie vrouwtjes communicatiewetenschappen e.d. studeren.
Daar kunnen AKIRA en ik ook over meepraten !!
___________________
To help our clients and our people excel.
Mar-28-2001 14:03
Sandman
Motorcycle addicted
Registered: Oct 2000
Location: Planet earth
quote:
Originally posted by M5 Amd Thunderdbird .......DIE MOET JE HEBBEN !!
schijnt dat de 1.2 Ghz versie sneller is dan de Pentium 4 1.5 Ghz .......wou dat ik zo'n dingetje erin had zitten .......
Geil ding WOW.... ken iemand die hem heeft, is heel tering snel. Dat maakt mijn eigen pc (en iedereen die niet zo'n ding heeft) een traag beestje.
Ik zou hem best wel willen hebben. Maar ja, student (dat zegt al genoeg, die net genoeg geld heeft om zijn systeem een beetje te upgraden).
Maar ik zit te denken om een andere studie ernaast te doen, in ieder geval waar meer vrouwen zijn. (just kiddin)
Hbo verpleegkunde is >/ 90 % vrouw RRRR
Maar over die cyrix... ik kan beter bij de celeron blijven, of ik moet overstappen naar een P3.
Damn, als ik dus ga overstappen, kost me dat veel geld.
___________________
If it ain't Dutch, it ain't much
As a final touch, God created the Dutch
Last edited by Sandman on Mar-28-2001 at 17:08
Mar-28-2001 17:02
Dwingo
RebelChild
Registered: Nov 2000
Location: Venlo, the Netherlands
Tja dat krijg je met die technische opleidingen en met informatica. De enige vrouwen die er rondlopen zien er uit als krentebollen. De mensen die er verder rondlopen zijn allemaal contactgestoorde nerds, daar heb je verder weinig aan.