Last edited by eXos on Jun-11-2002 at 22:12
Jun-10-2002 13:46
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Ik gebruik msn nauwelijks om te chatten....tis alleeen handig om meteen ff je mail en nieuwe mail te checken
Jun-10-2002 13:52
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Ik gebruik het niet zoveel..meer icq.
En die mensen DIE ik op MSN wil hebben heb ik er volgensmij allemaal wel opstaan, dus post ik hier mijn MSN nie. Heb al genoeg aan de mensen op IRC
Greetz,
SnuggLe
I suck at making a sig...
Jun-10-2002 17:47
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
mwa ik heb liever mensen die ik niet echt IRL ken op ICQ en directe bekenden op MSN maar dat is al een beetje uit de hand gelopen heb inmiddels 70 contacts op MSN en dat is behoorlijk irritant soms..
(je kunt niet online komen zonder 10x hoi naar je kop geslingerd te krijgen, ok ik weet het is goed bedoeld maar soms heb ik daar ff geen zin in/tijd voor)...... dus liever op m'n icq: 8451706
Originally posted by ScuL
mwa ik heb liever mensen die ik niet echt IRL ken op ICQ en directe bekenden op MSN maar dat is al een beetje uit de hand gelopen heb inmiddels 70 contacts op MSN en dat is behoorlijk irritant soms..
(je kunt niet online komen zonder 10x hoi naar je kop geslingerd te krijgen, ok ik weet het is goed bedoeld maar soms heb ik daar ff geen zin in/tijd voor)...... dus liever op m'n icq: 8451706
k doe altijd offline weergeven, dat 00wnz
Jun-10-2002 19:04
Tha Force
tranceaddict
Registered: Mar 2002
Nou twordt pas egt irri as je je hele lijst vol hep staan, ik gebruik MSN nu zown 2 jaar en iedreen die ik ken heeft et zown btje en hep er nu dus 150 instaan en das behoorlijk irri!
Kom je online zijn er zown 25-30 mensen on vooral 's avonds dan wil et nog wel es oplopen tot boven de 40
Maarre tog maar mn adres posten hier:
[email protected] [al heel oud, maar hep nooit zin om een nieuwe te maken...]
Jun-10-2002 19:11
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
oja voor de mensen die me willen q0ntacte zal der tog wel niemand zijn
ik zit altijd wel op irc. alsk er nu wel of nie ben, ik lees ut altijd
Efnet
/msg DJ-Siesta
GreetZ
Jun-10-2002 19:14
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Mocht je me echt wat nuttigs willen vragen dan lees je maar die oude threads door. Daar staat ie nml wel. En heb je echt hoge nood dan hoor ik t wel...