עוד מספר שעות טייסטו מנגן אצלנו בארץ הקודש ואין שום טרד פתוח ??
מה זה הביזיון הזה ?!?!?
בטרם עת הצטיידתי בכרטיס שעלה לי 140 ש"ח (הכי יקר שעלה אי פעם לטייסטו במכירה מוקדמת)
והכי הרבה ששילמתי אי פעם היה 150 ש"ח בקופות....
אם ישדרו את זה היום בסט ב 102 אפ.אמ אז תדאגו להקליט את זה וכמובן לשים את זה אח"כ באיזשהו פאב.
מקווה שיתן הופעה טובה וכמובן מיקסים מושלמים כמו שהוא יודע לתת בהופעות חיות.
שני טראקים שאני מאמין שיהיו מסמרי הערב
Three Drives on a Vinyl - Carrera 2
(Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto Mix
מי מהפורום הנכבד מגיע היום ?
___________________
"Trance is when you hear music and you forget everything around you." - DJ Tiesto
Jun-13-2002 15:31
Q-PiXeL
Turbocharged...
Registered: Nov 2001
Location: Israel
בכל מקרה תהנה אחי!!!
ונקווה שישתחרר ריליס נחמד של ההופעה...
Jun-13-2002 15:34
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
Re: DJ Tiesto @ Haoman 17 - 13.6.02
quote:
Originally posted by Trancemania
עוד מספר שעות טייסטו מנגן אצלנו בארץ הקודש ואין שום טרד פתוח ??
מה זה הביזיון הזה ?!?!?
בטרם עת הצטיידתי בכרטיס שעלה לי 140 ש"ח (הכי יקר שעלה אי פעם לטייסטו במכירה מוקדמת)
והכי הרבה ששילמתי אי פעם היה 150 ש"ח בקופות....
אם ישדרו את זה היום בסט ב 102 אפ.אמ אז תדאגו להקליט את זה וכמובן לשים את זה אח"כ באיזשהו פאב.
מקווה שיתן הופעה טובה וכמובן מיקסים מושלמים כמו שהוא יודע לתת בהופעות חיות.
שני טראקים שאני מאמין שיהיו מסמרי הערב
Three Drives on a Vinyl - Carrera 2
(Paul Oakenfold - Southern Sun (DJ Tiesto Mix
מי מהפורום הנכבד מגיע היום ?
איפה הוא מופיע?
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Jun-13-2002 15:35
Q-PiXeL
Turbocharged...
Registered: Nov 2001
Location: Israel
Re: Re: DJ Tiesto @ Haoman 17 - 13.6.02
quote:
Originally posted by oren_naor
איפה הוא מופיע?
תקראה ת'נושא...
האומן 17
Jun-13-2002 15:37
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
Re: Re: Re: DJ Tiesto @ Haoman 17 - 13.6.02
quote:
Originally posted by Agent-Fire
תקראה ת'נושא...
האומן 17
אה סבהבה...
לא שמתי לב
באיזה שעה?
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Jun-13-2002 15:57
Narcotic Mind
Psychaholic
Registered: May 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
יש משהו שיודע לעשות ריפ לרדיו באינטרנט ?
אם כן תגידו לי אני גם ינסה לעשות
Jun-13-2002 16:03
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
יווווווווווו
שכחתי לגמרי!!!!!!!
אל תדאגו חבר שלי יקליט 1000000000 % את זה
מתי מתחיל הסט שלו?!?!
אני חייב לשמוע
איזה זיין להיות בין 14!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ד"א - באיזה שעה זה מתחיל?!?!
ההימור שלי זה....
Dj Tiesto - Lethal Industry (Original Mix) <--- מאוד פופולרי במועדונים
DJ Albert vs Precision - Say Yes (Katana Remix)
Last edited by YuVaL on Jun-13-2002 at 16:38
Jun-13-2002 16:17
Q-PiXeL
Turbocharged...
Registered: Nov 2001
Location: Israel
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
יש משהו שיודע לעשות ריפ לרדיו באינטרנט ?
אם כן תגידו לי אני גם ינסה לעשות
יש לך רדיו מחובר למחשב?
אם כן אז אתה מתקין איזשהי תוכנה שאיתה אתה תוכל לעשות את ההקלטה עצמה ובסוף אתה הופך את הקובץ לאמפי3...
Registered: Apr 2001
Location: Montreal/Canada & Casablanca/Morocco (the ROOTS of TRANCE)
is this party gonna be broadcast ?
Yuval are you going ?
___________________
"A style that's impossible to define. Prog? Hardly. Tech house? Not boring enough. It's like trippy twisted acid house but deep and funky. See, I told you - impossible."
Jun-13-2002 16:56
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
quote:
Originally posted by Agent-Fire
יש לך רדיו מחובר למחשב?
אם כן אז אתה מתקין איזשהי תוכנה שאיתה אתה תוכל לעשות את ההקלטה עצמה ובסוף אתה הופך את הקובץ לאמפי3...