|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Jesse
Gaming TrancEaddict

Registered: May 2001
|
|
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Joh, belt drive is ook prima te doen. En die belts krijg je echt niet zo snel kapot (is mij nog nooit gelukt, je moet die belts er hooguit even opnieuw inleggen, wat heel makkelijk gaat)
Je moet alleen niet gaan scratchen met beltdrives, daar houden ze niet zo van. Zal niet veel uitmaken aangezien je in het begin toch vooral bezig zult zijn de platen gelijk te krijgen.
Met beltdrives werkt het alleen wel iets anders dan direct drives. Ze zijn niet zo snel op tempo, en je moet fijngevoelig met bijstellen zijn, dus niet al te ruw, maar zachthandig.
Ik zou voor de beltdrives gaan (krijg nu iedereen op mijn hals waarschijnlijk) omdat je zelf ook al aangeeft dat je het gewoon eerstwil proberen zonder er veel geld aan te spenderen. Kun je tenminste overgebleven geld besteden aan platen 
En bovendien: mocht je het echt leuk vinden en door willen gaan, dan kun je tegen die tijd gewoon voor meer kwaliteit gaan. een kind geef je ook niet meteen de duurste racefiets die er is als dat kind nog niet van fietsen. Toch? |
Harstikke bedankt voor je reactie, nog één vraagje dan; je hebt de specificaties gezien van de 2 tafels uit mijn 1e bericht. Welke van de 2 zou jij me aanbevelen?
|
|
Jun-24-2002 17:54
|
|
|
 |
 |
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002
|
|
|
Jun-24-2002 18:47
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 11:34.
Forum Rules: