|
Naaldenprikkerij (Gelezen op Partynight forum)
Ik was op partynight.nl aan het surfen, en ik kwam dit verhaal tegen op het forum:
Het is alweer ruim 3 jaar geleden dat het mij overkwam in een club in Londen (dezelfde waar jullie pn'ers soms ook heen gaan - alsjeblieft, let op wat er achter je gebeurt!). Ik ben daar toen in mijn been gestoken met een injectienaald door een of andere wause debiel. Je kent het 'welcome to the aidsclub' verhaal toch wel?
Een collega van een van mijn beste vrienden is laatst op Imulpz Outdoor precies hetzelfde overkomen, één verschil: hij werd in zijn nek gestoken, en voordat hij goed en wel met zijn ogen had geknipperd en besefte wat er was gebeurd, was de dader alweer pleite. Natuurlijk onvindbaar tussen al die partygangers.
Nu het voor de tweede keer ZO dichtbij komt, wil ik jullie waarschuwen. het gebeurt écht, en vaker dan je denkt! Er lopen echt idioten rond op feesten die links en rechts andere (onschuldige) mensen met injectienaalden steken. Ik zeg niet dat je niet meer naar feesten met gaan enzo, want dat doe ik zelf ook heus nog wel, maar wijs je er wel op om ondanks hoe vaag je ook bent, toch een beetje uit te kijken. En vooral - sociale controle!
Wie doet toch zoiets? Welke achterlijke mongool ziet er de lol van in om een ander maanden lang de (aids)dood in de ogen te doen kijken?? Ik zweer je, mocht ik ooit iemand iemand met een naald in zijn klauwen op een feest zien rondwaggelen, dan sta ik niet voor mijzelf in. Ik zal alle bedreigeigen maar voor me houden, maar ik beloof: diegene is nog niet (en nooit meer) jarig!
Oh ja, behalve het beetje gal spuwen hier over zulke enge zaken, heeft deze post ook nog een functie. Ik heb namelijk contact met een tijdschrift en we zijn bezig mijn verhaal en misschien dat van die ander te publiceren en ik wil hierbij een oproep doen aan degenen die hetzelfde is overkomen om zich te melden. Misschien om ook jouw verhaal te vertellen en je ervaringen te delen met lotgenoten. Ook als je er liever niet mee in de publiciteit wil, ook al is het helemaal anoniem, mail dan toch gewoon even, zodat we kunnen aantonen dat deze urban legend helaas maar waar toch echt is.
Alvast bedankt.
Best spooky. Zijn er meer mensen hier die wel eens gehoord hebben van dit soort zaken? Lijkt me toch godverdommese eng zeg, een of andere freak die met een naaldje mensen gaat prikken..
Greetz,
SnuggLe