Ik zag op de release party van ISOS III van Tiesto dat hij met 3 draaitafels in de weer was, wat ik bij Tiesto nog nooit had gezien, en ik heb Tiesto dit jaar al redelijk vaak mogen bezoeken (4e keer was dat), en dat had ik nog niet eerder gezien...ligt dat nou aan mij of...
___________________
I suck at making a sig...
Jul-19-2002 18:10
TranceFool
Rollin“ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
3 draaitafels wordt al heel lang gebruikt.....weetnie of Tiesto dat vaak doet....bij zijn stijl misschien niet echt nodig of handig. Maar als je soms kijkt naar sommige techno-djs, daar wordt dat veel vaker gebruikt
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
mmm ik ben nog steeds gek van carl cox.. heb 1x een live vid van heb gezien.. OMG het is gewoon zoooo mooi dat ie echt bijna bij elke plaat 3 draaitafels gebruikt! en hij gooit ook gewoon allerlei soorten stijlen door elkaar echt heeel vet!
maar ik heb tiesto nooit bezig gezien met 3 draaitafels.. was dat toen hij gatex draaide toevallig.. dan zou het wel kloppen want gatex heeft geen beats!
Originally posted by TimeportE
mmm ik ben nog steeds gek van carl cox.. heb 1x een live vid van heb gezien.. OMG het is gewoon zoooo mooi dat ie echt bijna bij elke plaat 3 draaitafels gebruikt! en hij gooit ook gewoon allerlei soorten stijlen door elkaar echt heeel vet!
maar ik heb tiesto nooit bezig gezien met 3 draaitafels.. was dat toen hij gatex draaide toevallig.. dan zou het wel kloppen want gatex heeft geen beats!
Tiesto heb ook nog nooit met drie draaitafels bezig gezien. Maaaar Cox wooow, das gewoon een fenomeen met drie draaitafels. In december 2001 heb ik een half uurtje boven in de Eau naar hem staan kijken. Das gewoon een genot om hem zo bezig te zien. Hij gebruikte naast 3 tafels ook cd's, die hij allemaal door elkaar mixte. Als het mee zit dan draaitie dit jaar weer in de Eau. (pleaze let's hope so)
___________________
Down-Under was da bomb
Jul-20-2002 16:50
TranceFool
Rollin“ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
Dave Clarke is volgens mij ook zo'n tovenaartje echt kick om te zien, die haalt ook altijd allemaal fratsen uit met zn sampler