12.00 13.30 Dame
13.30 14.00 Behrouz
14.00 - 17.30 Deep Dish
17.30 - 18.30 The Producers (Live)
18.30 - 20.45 Laidback Luke
20.45 - 22.00 Luke Slater (Live)
22.00 - 00.00 DJ REMY
House:
MC Miss Bunty
12.00 - 13.30 Quinten de Rozario & Jessie K.
13.30 - 15.30 Terry Francis
15.30 - 17.00 Tom de Neef aka Plastika
17.00 - 18.45 Jori H.
18.45 - 21.30 Silicone Soul
21.30 - 23.30 Francesco Farfa
Silly:
MC MARXMAN
12.00 - 13.30 Stef
13.30 - 15.00 Lemon8
15.00 - 16.00 Luke vs Benny
16.00 - 18.00 Benny R.
18.00 - 19.00 Pako & Frederik (Live)
19.00 - 21.15 Max Graham
21.15 - 23.30 Jamie A.
Zal zelf niet aanwezig zijn, aangezien al mijn vrienden thuis blijven of er niet zijn. Zal waarschijnlijk wel bij de officieel after-party in de Eau zijn, daar draaien Per, Max Graham en Remy.
___________________
Down-Under was da bomb
Jul-21-2002 13:01
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
quote:
Originally posted by MaGiK54
15.00 - 16.00 Luke vs Benny
Laidback Luke Vs Benny Rodrigues
Jul-21-2002 13:05
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by Optimus
Laidback Luke Vs Benny Rodrigues
Vooral Benny Dinsdag draaitie ook op DoubleM in de Catacomben. Ff checken natuurlijk
___________________
Down-Under was da bomb
Jul-21-2002 13:07
junis
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Den Haag, Netherlands
quote:
Originally posted by TimeportE
als je nu een line-up zou plaatsen of tenminste de website!
zou handig kunnen zijn!
Excuses moi! Ben nog niet zo'n doorgewinterde TA'er.... (En heb verder ook absoluut geen ervaring met forums) Hee, maar ik doe m'n best toch??
Jul-21-2002 22:23
junis
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Den Haag, Netherlands
Ik zal vooral komen voor Max Graham. Ik heb "Transport 4" in mijn bezit en ik moet zeggen dat dit een van de betere cd's in mijn collectie is!
Hebben jullie nog wat setjes aan te raden van Max graham??
Jul-21-2002 22:27
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
quote:
Originally posted by junis
Ik zal vooral komen voor Max Graham. Ik heb "Transport 4" in mijn bezit en ik moet zeggen dat dit een van de betere cd's in mijn collectie is!
Hebben jullie nog wat setjes aan te raden van Max graham??
Nou smaak heb je iig wel
Als ik jouw was zou ik dan ook ff deep dish checken
(als ik zou gaan zou ik daar iig bij aanwezig willen zijn)
___________________
Tiλsto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Jul-22-2002 15:41
basd
progression
Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
Wil ook wel graag hiernaartoe...
Vooral voor Max Graham en Deep Dish ook.. Zo vaak zijn die nou ook weer niet in Nederland.
Maar effe kijken wat er tot de mogelijkheden behoort...