|
ik heb eigenlijk niet een 'vaste' uitgaansgelegenheid.. kom overal waar een leuk feessie is, maar tenten die vaker dan gemiddeld voorkomen(kwamen):
dieka (boerenneuktent) kwam ik in het verleden vaker, tegenwoordig alleen nog maar als maat + vriendin uitwillen (dieka = 16+, meiske = 16, vandaar)... muziek wisselt.. je moet echt in een jolige bui zijn met VEEL ander volk om daar echt dikke fun te hebben.. laatste keer zuigde echt vacuum, en ik heb me dan ook voorgenomen voorlopig nie meer te gaan
lucky in rijssen (boerenneuktent part 2) kom ik eigenlijk alleen bij de dancensations, laatste vrijdag in iedere vakantie, dan nodigen ze nl. 2 djs uit die wel de moeite waard zijn (denk dan aan cosmic gate, misja helsloot, marco V, gielen, rank 1, warmduscher).. normale zaterdagavonden hangt er een ongekende ons-kent-ons sfeer... ben ik nooit zo kapot van.
zak in uelsen
dichtbij en IMO zeker de moeite waard... chillen sfeertje wel, relaxte tent, goeie djs (op z'n duits, harder dus)... laatste tijd goed bezig en daardoor torenhoog favoriet bij mijn maten (wat dan weer als gevolg heeft dat ze bijna nergens ander voor in zijn)
Index in Schuttorf MODDERPHATTE tent! superrelaxte sfeer, ONWIJS mooie vrouwen, goeie muziek (stampen!)...alleen wat verder weg, dus kom ik niet zo heel vaak.. af en toe bekende dj.. wisselt af, pas geleden in 8 dagen 2x kai tracid, maar nou al tijjjjjjjjjjjden geen bekende dj meer gezien. top
verder vinnik (grote) feesten de laatste tijden best wel roeleren , maar dat blijven toch hele ondernemingen (zeker als je standaard 100+ km er voor moet toeren) en kost best wel een shitload of money... af en toe pak ik ook nog een rock/metal/punk/hardcorefeest mee.. zwaaaaar beuken (afgelopen weekend bijv. )
o ja, ik zal ook nog ff een NOT 3 opstellen:
1 [blech]zaal dijk [/blech]
VERSCHRIKKELIJK, altijd gemat daro, altijd VEEL dronken lui die pils over je kieperen, drama qua muziek, vroeg dicht.. kortom alles wat ik NIET wil. overigens beschreef een maat van me gisteren het nog zo: geil sfeertje hangt er
2 city lido 1x geweest, was wel geinig feessie, maar domweg te ver voor wat het biedt.
3 tonton in enschede. (geen website).. 1x geweest, gielen draaide er toen... best wel apart sfeertje, VEEL buitenlanders (twordt gerund door buitenlanders), maar echt FOKKING DUUR!!!! kolere, je betaalt je er echt scheel aan entree/drank daro. klein ook, maar basicly zul je me er niet gauw weervinden.
(4) matrixx in nijmegen... redenen zijn elders te vinden (theeft voornamelijk met die (*&^&*%&*$&$^*$#$@gozer bij de deur te maken...)
verder vonnik de eau in den haag wel roelen, maar daar ben ik nog maar 1x geweest, zal voorlopig wel zo blijven daar het 190 km planken is....
verder vinnik cafees best wel relaxed altijd, maar op 1 of andere manier denkt mijn omgeving voor het grootste deel daar anders over en als gevolg daarvan zit ik nie zo vaak in dat soort gelegenheden...
...basicly is dit mijn uitgaansleven.... grote feesten heb ik verder niet toegelicht... moei maar zoekoptie doen ofzo en ff reportje lezen
[EDIT]
als ik jou was zou ik VAAK in de eau zitten
[/EDIT]
___________________
Progressive
Hard = goed
|