Tering wat een gedoe zeg.Paar weekies geleden wilde ik effe replien op een topic en kwam er ineens achter dat ik niet meer mocht.Ik de hele tijd proberen en proberen.Begon zelfs te denken dat ik nou achtelijk was of niet.Wist echt 100% zeker dat ik mn password goed had.Ik mailtje sturen naar Swamper,kreeg ik mailtje terug van hem dat ik gebanned ben omdat ene alienfactory mij gehacked heeft. De tering dacht ik toen.Heb ik dat weer .Na vele mailtjes en hulp van glanis kan ik eindelijk weer posten. Vuile teringlijer.Ik weet nog niet hoe maar ik ga hem zeker vet rellen binnenkort.......
Ik zou dit dus hebben gepost..Nou ECHT NIET dat ik het was.
Maar ik hou mijn twijfels of het werkelijk Alienfactory wás!!
Toch blij dat je weer terug bent dushi XXXXXXXXXXXXXXXX
Jul-22-2002 19:54
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Wat jij zegt had ik ook een tijd geleden (november). Ik had me gerigistreerd en een maand later kon ik nie tmeer inloggen, terwijl ik zeker weet dat mn password goed was. Toen tijdje niets gedaan en toen in januari opnieuwe geregistreerd en dat gaat nog goed.
Welkom terug iig!
Jul-22-2002 19:54
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
hehehe, zullen we ff een relthread op de chill out openen?
Jul-22-2002 19:56
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Bellie
De tering dacht ik toen.Heb ik dat weer .Na vele mailtjes en hulp van glanis kan ik eindelijk weer posten. Vuile teringlijer.Ik weet nog niet hoe maar ik ga hem zeker vet rellen binnenkort.......
Wat heeft Glanis gedaan dan dattie je hielp?
ik zal Alienfactory wel ff een pm sturen
Jul-22-2002 20:00
Bellie
Techno ofcourse!
Registered: Oct 2000
Ja echt wazige shit man...
Ennuh hij wilde eerst glanis spreken ofzo voordat ie me geloofde.Vraag ik net aan glanis wat ie vroeg,schijnt ie gewoon andere dingen te hebben gevraagd.ging geeneens over mn ban.rare gast
GREETZ!!
Jul-22-2002 20:14
-TAIS-
Underground Attack!
Haha, ik dacht al, waar is die BeLLiE de laatste tijd Lamme streek om iemand een beetje te hacken voor een TA accountje...
Trouwens, liep jij nou ook op Extrema rond ofnie? Volgens mij liep jij samen met een meisje richting VIP toen het zo onwijs aan het regenen was, ik stond toen te schuilen bij de hamburgertent en twas daar wel gezellig, dus ik had weinig zin door de regen naar je toe te lopen
Jul-22-2002 20:16
Cold
Senior tranceaddict