כן חברים זה קורה... גם אני יורד לאילת
שבת ב 00:30 אני עולה על האוטובוס מתל אביב לאילת ל5 ימים של נון סטופ פארטיס!!!!!
אנחנו ישנים במלון פטרה או משהו כזה... קרוב לתחנה המרכזית לפי מה שהבנתי... אמרו לי מלון סבבה אבל נסתדר בכל מקרה
___________________
.
Aug-03-2002 02:15
nimrod levi
Shining Star
Registered: Nov 2001
Location: Tel Aviv
וואלה אחי?
גם אני עולה היום על האוטובוס של 00:30
בדיוק באתי לפתוח על זה ט'רד אבל כנראה שלא צריך
אני בדירה לא מלון...
עד יום שישי...
Aug-03-2002 06:12
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
ייואוא איזה כייף לכם
בא לי איילת שוב...
אם זה מעניין פה מישהו אני מכיר איזה 40 ילדים שנוסעים ביום ראשון לאילת...
וכולם מרמת גן...
יש גם הרבה כוסיות (מתוך ה-40) יוואו הלוואי אילת שוב איזה כככייף שם
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Aug-03-2002 08:31
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
תעשו חיים
___________________
Never again.
Aug-03-2002 09:37
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
רועי אחי - תעשה חיים !!!
שמח שבסוף הסתדר הקטע עם המלון !
ואתמול זוכר שדיברתי איתך ואמרתי שלורן וסיוון אולי יבואו
איתנו לאננס ?
(דרך אגב אריאל הלך הבנתי)
אז הם באו איתנו ל"זברה" בסוף והיה מה זה לא נעים
לא הכניסו אותם !!!
כי לא היה להם תעודות !
הכניסו את כולנו דרך הויאיפי ואז שהם הבאו להיכנס עשו להם בעיות
איזה לא נעים זה היה
סידרתי לאחת מהם כרטיס חבר והזמנה מיוחדת ועדיין לא נתנו
להם להיכנס ...
בסוף סידרתי להם טרמפ לבני ציון ...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Aug-03-2002 11:38
warpedd_
until when?!
Registered: Nov 2001
Location: Israel, Ra'anana
Re: גם אני יורד לאילת
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן חברים זה קורה... גם אני יורד לאילת
שבת ב 00:30 אני עולה על האוטובוס מתל אביב לאילת ל5 ימים של נון סטופ פארטיס!!!!!
אנחנו ישנים במלון פטרה או משהו כזה... קרוב לתחנה המרכזית לפי מה שהבנתי... אמרו לי מלון סבבה אבל נסתדר בכל מקרה
ססעמק איך אני מקנא בך
כנראה לא יסתדר לי לרדת השנה
איזה בעסה
בכל מקרה איזה דיל סגרת?
Aug-03-2002 11:59
SimonP
tranceaddict
Registered: Dec 2001
Location: Israel
ברוכים הבאים לעיר שלי
איך שאתם באים אני עוזב (צבא...) תהנו כמה שאתם יכולים
אם אתם אוהבים מוזיקה ישראלית (שוטי הנבואה, כנסייה וכאלה) תלכו לברדו (מרכז התיירות למעלה)
אם יותר לכיוון של אמ.טי.וי ור.נ.ב אז בייס בר או אנפלאגד אני מאמין שתמצאו לעצמכם את המקום. חופים - לכו לגרין פאפאיה וכל אלו, אם בא לכם חוף יפה תלכו לחוף דן.
אגב, פטרה קרוב יחסית לתחנה מרכזית..יש איזה 400 מטר הליכה לדעת
תבלו אנשים אני את השבוע הולך להעביר במסיבות בסיירים
Aug-03-2002 12:05
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
מורן... יכול להיות שזה הפעם הראשונה שעושים לבנות כאלה בעיות בדיסקוטק... אני מקווה מאוד שמסרת להם דש ממני
ואריאל אמר שאולי הוא הולך לאננס... גם הליכה לטי אל וי הייתה אפשרות אבל הוא ביטל
תומר... סגרנו דיל ל 4 לילות חמישה ימים 130 שקל ללילה במלון פטרה שאמרו לי שהוא די טוב... שתי בריכות, טלויזיות, מזגן... מה צריך יותר
אהה וגם ארוחת בוקר נראה לי
סיימון... תודה רבה על הטיפים אחי אבל אני נראה לי יחפש מועדונים של טראנס יותר
תודה רבה לכולם!!!
___________________
.
Aug-03-2002 12:48
nimrod levi
Shining Star
Registered: Nov 2001
Location: Tel Aviv
quote:
Originally posted by Hell_Copter
נמרוד... חייבים להפגש שם!!!!!
תן מקום וזמן אני שם...
אנחנו בדירה יצא לנו 70 שקל ללילה לאחד...
שיא הזול
אבל זה יוצא די רחוק מהקניון קלאב הוטל כל השטויות האלה
10 דקות הליכה אמרו לנו אבל חפיף...
העיקר שנעשה כיף!
Aug-03-2002 12:57
SimonP
tranceaddict
Registered: Dec 2001
Location: Israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
סיימון... תודה רבה על הטיפים אחי אבל אני נראה לי יחפש מועדונים של טראנס יותר
אז תגיד
ככה עקרונית אין הרבה מועדונים טובים באילת. יש את הסקופ שהוא באמת סבבה אבל לפעמים יש שם מסיבות טובות לפעמים לא (תחפשו בפליירים) אתמול למשל ניגנו שם קוסמה ואינפקטד.
חוץ מהסקופ יש את הסי-בר שהוא גם נחמד.
יש את האקסייט (חדש) ששם "אטרקציות" מופע חופשיות על הבר ועוד כל מיני שטויות נחמדות. יש את המטרו ששם האמת לא משהו בדר"כ אבל לפעמים יש שם מוזיקה טובה.
בעקרון תסתובבו בתיירות שם מחלקים פליירים כל הזמן יכול להיות תפלו על איזה מסיבה טובה גם בחוף הדקל או על איזה להקה ביאכט, שווה להסתכל.
Aug-03-2002 13:46
warpedd_
until when?!
Registered: Nov 2001
Location: Israel, Ra'anana
quote:
Originally posted by luckystrike
ואתמול זוכר שדיברתי איתך ואמרתי שלורן וסיוון אולי יבואו