|
|
|
|
 |
DJ Bladerunner
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2001
|
|
|
Ik woon op het platteland, maar hier is dat net zo hoor. Ten eerste een huis in je uppie kopen lukt never nooit. Daarvoor moet je echt 2 inkomens hebben. Voor een beetje huis betaal je, net zoals je al zei, zo'n 2 ton euro. Huren is dan dus de enige oplossing. Maar bij ons is het vaak zo dat de huurhuisjes altijd eerst naar gescheiden personen uit een buurgemeente gaan. Dat is echt een rage hierzo. Echt irritant. Ik ben 25 en wil nou toch wel echt het huis uit. Sommige vrienden en vriendinnen van mij zijn al langer op zoek en dus nog zonder resultaat.Ik werk al een jaartje of 5, dus huren zou echt geen probleem zijn. (dan toch maar wat minder platen kopen).
Ze moeten gewoon goedkope beginnershuizen bouwen. Er worden hier in de regio alleen maar grote huizen gebouwd.
|
|
Aug-04-2002 13:34
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Aug-04-2002 19:32
|
|
|
 |
 |
Chicane
Toilet DuckŪ

Registered: Nov 2001
|
|
|
Gezellig, lampje er bij, gordijntje... :P nee sorry Proxy 
Maar goed, ik ben dus met mijn toenmalige vriendin een beetje gaan zoeken naar koop en huurwoningen. In de regio Den Haag/Zoetermeer/Leiden is het best wel allemaal te doen qua aanbod en prijs. We wouden graag boven het winkelcentrum van Zoetermeer iets hebben en die kans was groot dat we daar ook iets konden kopen, zei het niet dat de lieverd het niet lang daarna het uitmaakte 
Leidschendam, Voorburg (niet aan te raden, onbetaalbaar), Den Haag (ja, zelfs bij scheveningen vlakbij het strand hebben we nog iets betaalbaars weten te vinden!), Zoetermeer, en al die plaatsen bieden genoeg ruimte aan. Van massaflat tot rijtjeshuis en villa... en komt nog es bij dat je als er geen file is, je binnen een half uur in Amsterdam ben, nadeel is.. probeer de A4 maar eens uit in de spits 
Aug-05-2002 05:28
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Aug-05-2002 07:44
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 00:40.
Forum Rules: