|
| quote: | Originally posted by NyKoN
חחח
ראסמי
צריך לעשות בזונות האלה פוגרומים
חבר שלי בא אלי מב"ש לפני כמה ימים
והוא כזה מספר לי שהוא הלך לאיזה תיכון בעיר שם והם בדיוק שמעו על פיגוע אז כולם, וזה היה איזה 4 קומות, מתקרבים לכיוון המעקה שם ומתחילים לצעוק ולזרוק דברים
"מוות לערבים!"
ככה כל היום והם לא נכנסו לכיתות |
ומה זה נותן בדיוק ?
___________________
Never again.
|