אוקיי סתם כמה תמונות שסרקתי מהקורס חובשים
קרביים שגמרתי לפני חודשיים
בתמונה העליונה אני השמאלי מבין שתי אלה שמרימים את זה מחייל הים
חבר שלי מהקורס (הוא כבר 3 וחצי שנים בצבא - בקבע משרת בצוללות...) והשני שלידי בן 25 - היה חרדי וחזר בשאלה להתגייס
תאמינו לי בצבא פוגשים את האנשים הכי מענינים...
בתמונה השנייה זה תירגול שעשינו - אינפוזיית אב"כ
יענו תרגול של מה שקורה עם מפציצים אותנו בחל"כ (חומר לחימה כימי) וזה
אחד התירגולים הכי כואבים בקורס למה עם הכפפות האלה והמסכה
המחט בורחת לך בידיים לכל הכיוונים ...
גם בתמונה השלישית אפשר לראות אותו מתפתל מכאבים ...
ועוד כמה תמונות :
בעליונה זה יומיים לפני סוף הקורס - ישבנו עם המפקדים שלנו באיזה פאב
בראשון לציון ושברנו איתם דיסטנס
... ועישנו נרגילה
לשבור דיסטנס זה הכי כיף בארץ - פתאום ללכת מכות בצחוק עם המפקד שלך
במשך 5 חודשים ... ענק
מי שהכי ימני היה אחד המפקדים שלי בקורס ואני השני משמאל
כוס אמק יצאו לי עיניים אדומות ...
בתמונה השנייה זה עוד תמונה מאיזה תרגול ...
ובשלישית זה אני (ששוכב) עם חבר ביום האחרון של הקורס
לפני הטקס סיום ...
היו ימים
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Aug-04-2002 18:19
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
באיזה יחידה של חובשים היית?
אח שלי סיים של גבעתי
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Aug-04-2002 18:34
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
זה לא יחידה של חובשים - זה קורס ...
יש קורס חובשים קרביים שבאים אליו חובשים
מכל מיני יחידות ואז חוזרים אליהם ...
אני יצאתי מטעם יחידת "יפתח" אבל המפקדים בקורס חובשים
רצו שאני ייגש למבחני הדרכה כי הייתי טוב בקורס
ועברתי את המבחנים ...
עזוב סיפור ארוך - הודעתי ליפתח שאני לא חוזר אליהם
והתחלתי בקורס מפקדים ...
בסוף החברה היו על הפנים וביקשתי לצאת מהקורס מפקדים ולקח שבועיים עד שנתנו לי
ולא הסכימו להחזיר אותי ליפתח הזונות האלה
עזוב בצבא הכל סרטים
עכשיו אני בתהליכים לצאת מהבסיס ...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Last edited by luckystrike on Aug-04-2002 at 18:51
Aug-04-2002 18:37
jdat
Jay Van Dat
Registered: Oct 2001
Location: I dont even know
courage to you people!
we have you on our minds!
and your service is 3 years right?
must not be easy!
keep courage
Aug-04-2002 18:41
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by jdat
courage to you people!
we have you on our minds!
and your service is 3 years right?
must not be easy!
keep courage
yep 3 years ...
too long ...
but oh well i hope it will pass fast
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Aug-04-2002 18:44
fastmp3
ta main sur le zbebs
Registered: Apr 2001
Location: Montreal/Canada & Casablanca/Morocco (the ROOTS of TRANCE)
Moraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan msn plz or mirc m8
___________________
"A style that's impossible to define. Prog? Hardly. Tech house? Not boring enough. It's like trippy twisted acid house but deep and funky. See, I told you - impossible."
Aug-04-2002 18:51
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
quote:
Originally posted by luckystrike
זה לא יחידה של חובשים - זה קורס ...
יש קורס חובשים קרביים שבאים אליו חובשים
מכל מיני יחידות ואז חוזרים אליהם ...
אני יצאתי מטעם יחידת "יפתח" אבל המפקדים בקורס חובשים
רצו שאני ייגש למבחני הדרכה כי הייתי טוב בקורס
ועברתי את המבחנים ...
עזוב סיפור ארוך - הודעתי ליפתח שאני לא חוזר אליהם
והתחלתי בקורס מפקדים ...
בסוף החברה היו על הפנים וביקשתי לצאת מהקורס מפקדים ולקח שבועיים עד שנתנו לי
ולא הסכימו להחזיר אותי ליפתח הזונות האלה
עזוב בצבא הכל סרטים
עכשיו אני בתהליכים לצאת מהבסיס ...
כן לזה התכוונתי מאיזה יחידה הגעת...
אח שלי הגיע מגבעתי...
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Aug-04-2002 19:18
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
איזה חתיךךךך
סתם אחי
מקווה שאתה משתדל לעשות חיים
___________________
Never again.
Aug-04-2002 19:42
TranceGiant
randomly disappoints
Registered: Jun 2001
Location: (Strudel)-City that never sleeps
Damn...It sounds strange but u make me jealous. It has lots of disadvantages but I think its something unique to do, Israeli Army.
Oh well...Hope Im there after studying
___________________
"Those are my principles, if you don't like them... well, I have others.”
Aug-04-2002 21:04
YuVaL
Airwaves
Registered: May 2001
Location: Out There....
מורן יא מזוכיסט מה אתה עושה לאיש המסכן הזה!!!!!!!
סתםםםםםםם
אחלה תמונות אחי
תשים עוד
אולי עם תראה לנו אין אתה מכניס לו איזה מחט לעין ומציא אותה מהרגל שלו?
Aug-05-2002 06:56
NaOren
shake it H-A-R-D
Registered: Mar 2002
Location: Ramat gan, Israel
quote:
Originally posted by DJ-Energy
אולי עם תראה לנו אין אתה מכניס לו איזה מחט לעין ומציא אותה מהרגל שלו?
חחחחחחחחחח
___________________
מוות לכל שונאי ישראל!!!!
זה מוסכם או שגם את זה לשנות יא שמאלנים???
הממממ ... טוב נו זה בסיידר המממ בינתיים
Aug-05-2002 07:44
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by DJ-Energy
מורן יא מזוכיסט מה אתה עושה לאיש המסכן הזה!!!!!!!
סתםםםםםםם
אחלה תמונות אחי
תשים עוד
אולי עם תראה לנו אין אתה מכניס לו איזה מחט לעין ומציא אותה מהרגל שלו?