Het officiele 'veel plezier in afrika Miss P' afscheidsthread gebeuren
Het viel me op dat in elke thread wel een doei miss p verhaaltje stond, maar tis natuurlijk leuker voor haar als er een dedicated afscheids threadje wordt gebouwt. Kan ze zelf in Afrika nog eens teruglezen dat we der missen...
(Lief van mij he?) 
Hou je ook een online dagboek enzo bij?
In iedergeval, goeie reis, pas op voor de reetkeverboktorloempiakikkergifpestpokkeexzeemgriepmug, schijnt erg zeldzaam te zijn enzo.. maar bovendien: Veel plezier en niet teveel van die kwala/panda (lopen die wel in Afrika rond?) beestjes knuffelen he? Straks wordt je vriend jaloers 
DOEI MISS P.. we gaan je missen 
___________________
We from Toilet Duck® recommend Toilet Duck®.
|