Registered: Dec 2001
Dutch Dimension 28-9-2002 ??
Iemand al wat gehoord van dit feest? Op de site staat nog nix vermeld, maar aangezien hier wel meer dingen bekend zijn voordat het openbaar is deze thread
Ik weet wel dat de vorige DD 1 van de beste feesten was, en dat ik ff moet weten of ik nu vrij moet gaan nemen voor dit feest
ltr!
[edit] 28-9-2002
Last edited by Jappio on Aug-19-2002 at 23:36
Aug-19-2002 20:19
Freezel
LOST
Ik hoorde Armin van Buuren in een interview wel zeggen dat hij in november een 12 uurs set gaat doen! Ik weet niet waar, maar omdat DD ook in november is, hoop ik echt dat Armin 12 uur op DD staat!
Zal wel mega zijn!
Aug-19-2002 21:12
pipi
tranceaddict
Registered: Apr 2001
Armin gaat een set van 12 uur doen in de << O >> in Den Haag ergens in oktober. Niet verkeerd lijkt mij.
Aug-19-2002 21:27
Freezel
LOST
quote:
Originally posted by pipi
Armin gaat een set van 12 uur doen in de << O >> in Den Haag ergens in oktober. Niet verkeerd lijkt mij.
Dat zal dan wel de set zijn die ik bedoel van 12 uur lang! Maar dan nog, zeker niet verkeerd!
Eerst vraag je je af of het op 28-11 is, dus 28 november en later heb je over 28 september is 28-09...
Ikke het ff nie meer volgen (kan ook komen omdat het al 1 uur is hoor)
Aug-19-2002 23:00
Jappio
.
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Wat bedoelie ie nou Jappio
Eerst vraag je je af of het op 28-11 is, dus 28 november en later heb je over 28 september is 28-09...
Ikke het ff nie meer volgen (kan ook komen omdat het al 1 uur is hoor)
whehe.. tis idd 28-9 denk ik.. typfoutje gemaakt in de titel gloof ik maar vind het dan weer vreemd dat het een maand van te voren is en dat er nog helemaal nix van bekend is..
maar goed.. tis idd al aardig laat, ga zo ook maar weer is slapen
Aug-19-2002 23:35
pipi
tranceaddict
Registered: Apr 2001
DD is 28-9 i.i.g. niet in de HMH. Dan staat daar namelijk St. Germain op het programma. Aangezien DD de 2 voorgaande edities in de HMH werd gehouden zal het wel op een andere datum worden gehouden.
grtz.
Aug-20-2002 08:01
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
in een andere draad hadden we al vastgesteld dat het 23 november zou zijn
12 uur armin...
daar moet ik maar weer es naartoe, want de eau roeleerde de vorige keer best wel, en armin is natuurlijk kwaliteitje
..alleen ik ben een beetje door uitgaansbudget heen .. in 2 weekenden 170 zuurverdiende pleuros weggesmeten (was het wel waard, daar nie van)
.. maar vandaag te horen gekregen dat naast qlimax ook Trance Energy voor mij nie doorgaat... scheelt weer behoorlijk, en dus vind ik wellicht wat ruimte
Aug-20-2002 21:21
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
.. maar vandaag te horen gekregen dat naast qlimax ook Trance Energy voor mij nie doorgaat... scheelt weer behoorlijk, en dus vind ik wellicht wat ruimte
Mischien een stomme vraag hoor...maar kan je zelf niet beslissen of je gaat ??
Omdat je het te horen hebt gekregen ??
Aug-21-2002 13:47
Jappio
.
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
in een andere draad hadden we al vastgesteld dat het 23 november zou zijn
hmm wordt mooi verjaardagsfeestje dan bij deze zijn jullie allemaal uitgenodigd whehe