|
even offtopic:
Tandartsassistente Suzan IJzerman (21) uit Wassenaar is verre van een burgertrut. En wel hierom:
Je komt uit Wassenaar. Ben je een burgertrut?
"Nee hoor. Er staan veel grote huizen in wassenaar, maar dat is in bepaalde wijken. Het is makkelijk om een stempel op iets te drukken, vaak blijkt daar niets van."
Waarom heb je geposeerd voor Playboy?
"Een aantal foto's van mij, met kleren aan, stonden op een site. Daardoor werd ik voor Playboy gevraagd. Dat leek me leuk. Maar ik heb er lang over moeten nadenken."
En beviel het?
"Nee, moet ik eerlijk zeggen. De drempel om naakt te gaan voor iemand die je niet kent is hoog. Maar het zijn mooie foto's geworden en ik moest geen gekke houdingen aannemen. Ik kende het blad wel een beetje. Tsja, dat kan ook bijna niet anders met drie broers in het gezin."
Wat zullen je vriendinnen van je poseeravontuur vinden?
"Ik denk dat ze het wel leuk vinden, tenminste ze zullen zeggen dat ze het leuk vinden. Of dat ze dat echt vinden is nog maar afwachten. Het belangrijkste is dat ik er zelf achtersta en dat mijn naasten me daar in steunen."
Hoe staat het met de liefde?
"Ik heb nu bijna een jaar geen relatie. Dat is jammer. Vanaf mijn zestiende heb ik twee lange relaties gehad. Ik ben zelfs verloofd geweest, maar die relatie had op een moment geen zin meer. het werd op alle gebieden steeds minder."
En hoe kom je nu aan je sexuele genot?
"Dan moet je het zelf maar doen, hč. Maar ik heb er dan toch minder zin in dan wanner ik een vriend heb."
Hulpstukken?
"Ik heb ze wel eens gebruikt, maar ik moet zeggen dat ik er niet weg van ben. Zelf kun je het toch veel gemakkelijker?"
Nog wensen op sexueel gebied?
Het antwoord op deze en nog veel meer vragen vind je in ons september-nummer!

HMMMM HMMMMMMMMMMMMMMM perfecte leeftijd en body... hrhrhrhr