Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Pois
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Pois

I Lördags var jag förbi fest på Långholmen som mindshooter har nämt tidigare i en annan thread... Hade även med mig min film kamera för att fånga lite av den sköna stämningen som infinner sig där trots begränsade medel...

Här kan du ladda hem ett film klipp på mindshooter när han kör med sina pois... helt klart effektfullt... Klippet är 1.55 minuter långt och är på ca. 9Mb...
DENNA version är mpg och av lite sämre kvallitet men klart godkänt...

Vill du ha filmen även i VCD eller SVCD så kan du gå in på min ftp

tranz.mine.nu
fire
4ever
7171

Snart kommer jag lägga upp mer... när mindshooter poisar med glovsticks och på en annan snubbe...

... C-ya / Steve

Last edited by SteveTranz4ever on Sep-10-2002 at 19:03

Old Post Sep-09-2002 19:05  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

YAY finaly... skönt att min lilla brännskada inte kom med iaf Blev juh riktigt "hett" det här

Old Post Sep-09-2002 19:09 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Damn fett nice mind.....Ser ut att vara bra drag där allså....

Old Post Sep-09-2002 19:27  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002

afan, najs, skulle dragit dit iallfall

Old Post Sep-09-2002 20:07 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by x-dream
Damn fett nice mind.....Ser ut att vara bra drag där allså....

Tack...det var UNDERBART drag..bättre än nånsin...folk skrek och hoppade o va allmänt glada. Men dom som kan glider förbi på lördag....då blir det mer om vädret och arrangörerna tillåter

Old Post Sep-09-2002 20:09 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001
Thumbs up

Fy fan vikket ballt nummer mind ;D ... vf har du lärt dej de där ? ..skulle lätt komma nästa lördag om jag fortfarnade bott i sthlm

KESO!

Old Post Sep-09-2002 20:23  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Brorsan har tränat mig i 2 månader... Snart lägger vi upp en version med pålagd ordentlig trance med lite effekter oxå..underbar redigering av Stevo

Old Post Sep-09-2002 20:59 
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Nu har jag lagt upp den version som mind nämde tidigare... Jag är faktiskt hel nöjd med den versionen...

Ta hem den från ftpn... jag e säker på att du kommer gilla den...

Kom just å tänka på en annan cool grejj som inträffade när vi var där... jag kollade upp på himmlen och ser att det var ett as häftigt norrsken... Ok inte som uppe i Norrland men ändå... Synd man inte hade en bättre bättre kamera så man kunde fått med det...

Old Post Sep-09-2002 22:12  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001
Love Poundin' Sensation

SÅ JÄVLA COOLT!!!

Old Post Sep-09-2002 22:16 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

ok, kollade just in
mindshooter in action(Dario G - Dream To Me (Above & Beyond Mix))(VCD).mpg

skitbra editerat steve!
denna filmen måste fan upp på music forum

Old Post Sep-09-2002 22:22 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by reveal
ok, kollade just in
mindshooter in action(Dario G - Dream To Me (Above & Beyond Mix))(VCD).mpg

skitbra editerat steve!
denna filmen måste fan upp på music forum

Vi ska langa upp den helklara grejen på Chill-Out ikväll typ..det ska vara ett annat intro och så...lite annat fix....det blir grymt bra

Old Post Sep-10-2002 05:30 
AnD
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

fyfan vad fett!
har aldrig fattat hur sånna där grejjer funkar men ser så jävla fett ut!

Help me identify these tunes, please:
ID1 and ID2

Old Post Sep-10-2002 13:39  Sweden
Click Here to See the Profile for AnD Click here to Send AnD a Private Message Add AnD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Pois
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktrack from 3dinvaders [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGroup Therapy - "My Own Worst Enemy" (Yoshi & OMB's Womb Recording Tribal Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:18.

Forum Rules: