Registered: Sep 2002
Sitehulp gezoekt
Mja kweet niet of ik t wel mag plaatsen, zonee, sluit m dan maar weer
Ik ben namelijk bezig met een nieuwe site:
Het is een site waar je alle livesets kan zien die er zijn (dat is mijn streven ) en kan beoordelen. Wat kun je dan zien? Nouja, tracklisting natuurlijk, dj info, comments door bezoekers, hoe mensen m vinden, enz. Het is dus uiteindelijk de bedoeling dat men weet op welke feestjes de beste muziek wordt gedraaid, en het dient ook een beetje als naslag (tracklisting vooral). Maar er is 1 punt: je kunt ze niet van mijn site downloaden.
Ik zoek dus (enthousiaste) mensen die mij willen helpen met het updaten / opvullen van de site (livesets toevoegen, tracklistings toevoegen, ..) en het moderaten van de "chatbar" en evt. t forum.
Ik heb nog geen idee of er veel bezoekers ofzo gaan komen want ik begin pas net. Maar ik wil dus eerst de site klaar hebben en veel content erop, voordat ik m officieel opengooi.
Mocht je geïnteresseerd zijn, of wil je wat meer info, PM dan of liever stuur een email naar [email protected] ..
Thx
Oct-01-2002 20:20
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Zoiets bestaat al, en dan nog, zou ik er iig niet aan meewerken. Er zijn al genoeg sites zoals die.
Greetz,
SnuggLe
Oct-02-2002 14:47
DanceTrend
Senior tranceaddict
Voorbeelden?
Oct-02-2002 14:50
Jappio
.
Registered: Dec 2001
partyflock
Oct-02-2002 15:02
DanceTrend
Senior tranceaddict
.nl? Want die lijkt zeker niet op wat mijn site moet gaan worden
quote:
Originally posted by Chicane
Ik wil je opzich wel helpen eigenlijk DT... ik barst van de livesets hier
Dat is mooi
Mja ik weet dus niet of er wel zoveel zijn, maar dan nog die van mij wordt natuurlijk veeeel beter
Ik probeer iig een site te maken wat voor de bezoekers zeer handig, overzichtelijk, mooi en bruikbaar zal zijn..
Dit is nog altijd de beste tracklists site, ik heb zelf ook erg veel tracklist naar M (webmaster) gemailed, ik ken 'm vrij goed, ben nog met hem naar Mysteryland geweest... Het is alleen jammer dat hij te weinig tijd heeft om de site regelmatig te up-to-daten. Er zijn tegenwoordig ook veel meer livesets dan een paar jaar terug... ik loop zelf ook hopeloos achter Een paar jaar terug was ik vaak nog de eerste met een tracklist, maar nu staat ie dezelfde avond al in het TA forum.
Maar DanceTrend het is wel een hels karwei waar je aan wilt beginnen, vooral als je de site up-to-date wilt houden, ben je er echt veel tijd aan kwijt, en er zal zijn al flink wat sites waar je tracklists kunt vinden, ook al zijn ze allemaal niet even up-to-date, dus bedenk goed waar je aan begint