|
Re: תראו איזה חבר טוב אני :)
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
לחברה שלי יש יום הולדת מחר
ולכן היום היה לי יום קניות 
בקיצור
קניתי לה דובי ע-נ-ק של אריה מזה חמוד חבל"ז!!!
מלא אנשים צחקו עליי בקניון:
"הנה חייל עם נשק שהולך עם דובי כדי שישמור עליו"
ברור שזה היה רק בצחוק אחרת לא יודע מה הייתי עושה להם.
בכל אופן, קניתי לה גם תליון מזהב טהור 16 קאראט עם השם שלה חרוט עליו
ובנוסף לכל זה, גם כרטיס מגניביישן כזה שכתבתי בו כמה דברים
קניתי לה גם חלוק כזה מגניב עם תמונה שלי ושלה על הגב
יצא מזה מגניב
ולבסוף, עשיתי לה "שיר בהפתעה" שאת זה אני אמור לקבל מחר בבוקר 
תגידו שאני לא חבר טוב 
נ.ב
חלקכם יחשבו שזה לא מה שאני קונה לה אלא העיקר הכוונה
ובכן, הכוונה לא מספיקה בשבילי |
אפשר להיות חברה שלך גיל??
חחחחחח,
כלי, באמת סחטיין על ההשקעה
___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
|