|
| quote: | Originally posted by luckystrike
למה שלישית ?
אנחנו השנייה !
הולנד ראשונה ואנחנו שנייה !
ובקצב הזה נשיג אותם !
ואתם מה זה מדברים שטויות - זה ממש לא נכון הקטע
הזה עם הספאם ביחס לאחרים - לכו לפורום של
UK
ותראו
הוא מפוצץ בספאם אין לכם מושג איזה שכונה הם עושים שם
וככה גם באחרים ...
וגם אצלנו
זה לא כזה נורא - גם אנחנו ארץ קטנה והכל ...
לא יודע מה הקשר ...
אבל ...
המממ ...
בכל מקרה
TATATATAT |
מורן יש את הקנדים
ואתה צודק בשאר הדברים
ולא חשבתי שצריך לסגור את זה
אבל לא היה לי כוח להתווכח
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft

James Holden is my only GOD!
|