Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > vilka andra forum surfar ni?
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Wink vilka andra forum surfar ni?

just nu skulle ja behöva ha hjälp me ID a track i Unknown tracks.. mm
d var en pik! ja e säääker på att nån vet ju, snyft

ja håller väl mest hus i sweden iaf..

Tom Cloud - Told You So

Old Post Oct-27-2002 11:36  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

sverige, chill och music för min del
anledningen till att jag först reggade mig var dock för att jag hade en del låtar som behövde identifieras

Old Post Oct-27-2002 13:14 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

svenska, Chill, Music, Promotion

Old Post Oct-27-2002 13:28 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

Sverige, music och chillen ibland, händer väl att jag trillar in i en del andra också av bara farten...

Reggade mig här för att kvaliten på skribenterna verkade ölverlag väldigt bra. Den har dock sjunkigt nu, ett halv år senare

Old Post Oct-27-2002 13:45  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by AC.
Reggade mig här för att kvaliten på skribenterna verkade ölverlag väldigt bra. Den har dock sjunkigt nu, ett halv år senare

Hur har den sjunkit?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Oct-27-2002 14:11  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

svenska, chillen, produktion och dj forumen typ

batteries not included.

- dave

Old Post Oct-27-2002 14:18  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Aendy
Hur har den sjunkit?

Den har sjunkigt på så sätt att kvaliten av vad som skrivs har blivit lägre
så som att antalet "chatt-poster" har ökat
och andelen totalt värdelösa inlägg ökat vi hade tex ett topic om vem som var bäst på forumet eller vad det var (en omröstning, var jag för övering inte fick några röster &"%#¤ )
Även vissa inlägg har varit mindre genomtänkta i de "debatt-topics" som uppstår. Som Gaby nämnt tidigare folk skrivir ner prog fester som själva inte har någon reskpet varken för musik eller erfarenhet av dessa fester.

Old Post Oct-27-2002 17:45  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Jag tycker själv att det blivit mer specifika musiktrådar (som jag inte deltar i då jag inte är insatt) och mindre trådar som diskuterar livet, universum och allting. Men jag ser inget fel i varken eller så länge man skriver ärligt och spontant. Tycker det är rätt skön, laid-back nivå på SWETA.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Oct-27-2002 18:25  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by AC.
Den har sjunkigt på så sätt att kvaliten av vad som skrivs har blivit lägre
så som att antalet "chatt-poster" har ökat
och andelen totalt värdelösa inlägg ökat

Detta beror på att antalet medlemmar ökat...vi har funnits här rätt länge många av oss..detta resulterar i att man lär känna varandra ganska bra...därför tycker många (inklusive mig) att det är skön stämning och man kanske gärna vill veta vad dom andra ska göra på Lovet etc etc...
Själv tycker jag att det har kommit grymt många intressanta diskussioner på sistone... tycker det är mycket mer livat här just nu... Men visst....det finns alltid medlemmar som bara är inne och lägger helt värdelösa poster ibland...sånt får man stå ut med...

* Det står i sektionsreglerna som alla borde läst att "Forumet är ingen chat så försök att inte lägga inlägg såsom "Lol" eller "Håller med" endast...... Man kan utveckla sina tankar lite"

Iaf! Själv surfar jag denna sidan mest..sen en del music discussion..lite chillout och en hel del Humour section...fett kul grejer där

Old Post Oct-28-2002 19:35 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Drunk

för att gå ifrån topicet ytterligare så ska ja säga lite vad ja tycker om TA-Sweden

hmm..det e lite mer laid-back här än i andra forum, (inte hysteriskt! som det e i vissa) det e skönt... och ja, alla verkar känna varandra bättre här...(jag e själv mestadels passiv medlem i fler forum än vad ni har fingrar på händerna) och ja tycker de e en riktigt trevlig stämning här faktiskt.. detta blir ju en åsikt från en som bara vart aktiv i en månad typ..men ja va faktiskt här å postade för bra många månader sen.. å då kom ja i håg att ja blev fint välkomnad av KingofClubs (han verkar snääääll, men ja ser honom inte så ofta) å Steve me har ja för mig...(han vet ja e snäll)
den gången var det så avspänt så ja blev lite paff...(ingen sa nåt typ) det får inte va för avslaget i ett forum asså...men ja fick iaf två välkommen den gången.. sen har ja märkt att man måste ju va lite aktiv, för att bli mer accepterad. hehe... å ja vet att ni gamlingar fortfarande e speciella å så... ni har en "history together" så att säga men ja.. det e ju bra att ni e öppna för nya användare...(å jaaaa, ja e mycket snäll, så ja måste väl få stanna)

vad mer skulle ja säga...jo, det enda ja saknar här faktiskt.. (fast ja antar att ni inte vill ha det så) e lite mer...hum...offtopics faktiskt.. typ "Vart finns de fina killarna"? (men sånt kan ja ju inte starta topics om heller...knepigt å prata me killar om det, plus att ja har inte så mycke stöd från andra girls... avsaknad på det helt enkelt... det känns lite som man bör posta nåt väsentligt som ska ha me trance å göra med.....men nu vet ja att ni tänker...

"Duuuuh tjejen, gå till nå relationsforum..om du vill snacka sånt djupt" å ja, ni har nog rätt.. men d var bara det att ja kanske tycker ni verkar bra å då vill ja bara höra vad ni tycker i frågan...
för mina kompisar som ja snackar me... det blir ju inte riktigt samma utbyte ju...man vet ju vad "flicka 1", flicka 2 tycker os.v. aja... nu blir ja för komplex tror ja... hehe

ahmen ialllafall.. verkar va riktigt fina människor här hela bunten. Har inte sett av nå spammare eller så..faktiskt..sen VET ja också av alla dem ja redan träffat att det e goa människor bakom nicknamen...
å ja vill gärna träffa en massa nya med sånt e SKOJ!!!! Weeeeeeee

det var allt för stunden... har säkert glömt en massa som ja ville säga.

Tom Cloud - Told You So

Old Post Oct-28-2002 20:46  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
verminator
.

Registered: Oct 2000
DTT =)

Old Post Oct-28-2002 21:18 
Click Here to See the Profile for verminator Click here to Send verminator a Private Message Add verminator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by AC.

Vi är många som varit här länge nu. Många "stora" ämnen har diskuterats, och det har alltid varit på en seriös och bra nivå. Det är inte ofta det kommer nya "stora" ämnen, men när det gör det (se tex tråden om vad minds polare råkade ut för), då diskuteras det bra.

I övrigt är det ju så att folk (inte alla såklart, men många) numera "känner" varandra. Då är det ju självklart att det skrivs mer vardagliga saker, allt här i livet är inte på blodigt allvar.

Jag tycker att den svenska delen är mycket bra (bortsett från att folk konsekvent särskriver ), jag tycker inte att nivån har sjunkit.

Det var ungefär vad jag tycker. Ha det bra vänner

EDIT: lade till en smiley för att visa att jag inte vill hacka på folk som särskriver
EDIT 2: rättade ett stavfel

Last edited by reveal on Oct-28-2002 at 23:26

Old Post Oct-28-2002 22:39 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > vilka andra forum surfar ni?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPvD - Southsea 2000 Track 5 [2004] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAccadia - "Blind Visions" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:41.

Forum Rules: