 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
|
|
för att gå ifrån topicet ytterligare så ska ja säga lite vad ja tycker om TA-Sweden
hmm..det e lite mer laid-back här än i andra forum, (inte hysteriskt! som det e i vissa) det e skönt... och ja, alla verkar känna varandra bättre här...(jag e själv mestadels passiv medlem i fler forum än vad ni har fingrar på händerna) och ja tycker de e en riktigt trevlig stämning här faktiskt.. detta blir ju en åsikt från en som bara vart aktiv i en månad typ..men ja va faktiskt här å postade för bra många månader sen.. å då kom ja i håg att ja blev fint välkomnad av KingofClubs (han verkar snääääll, men ja ser honom inte så ofta) å Steve me har ja för mig...(han vet ja e snäll)
den gången var det så avspänt så ja blev lite paff...(ingen sa nåt typ) det får inte va för avslaget i ett forum asså...men ja fick iaf två välkommen den gången.. sen har ja märkt att man måste ju va lite aktiv, för att bli mer accepterad. hehe... å ja vet att ni gamlingar fortfarande e speciella å så... ni har en "history together" så att säga men ja.. det e ju bra att ni e öppna för nya användare...(å jaaaa, ja e mycket snäll, så ja måste väl få stanna) 
vad mer skulle ja säga...jo, det enda ja saknar här faktiskt.. (fast ja antar att ni inte vill ha det så) e lite mer...hum...offtopics faktiskt.. typ "Vart finns de fina killarna"? (men sånt kan ja ju inte starta topics om heller...knepigt å prata me killar om det, plus att ja har inte så mycke stöd från andra girls... avsaknad på det helt enkelt... det känns lite som man bör posta nåt väsentligt som ska ha me trance å göra med.....men nu vet ja att ni tänker...
"Duuuuh tjejen, gå till nå relationsforum..om du vill snacka sånt djupt" å ja, ni har nog rätt.. men d var bara det att ja kanske tycker ni verkar bra å då vill ja bara höra vad ni tycker i frågan...
för mina kompisar som ja snackar me... det blir ju inte riktigt samma utbyte ju...man vet ju vad "flicka 1", flicka 2 tycker os.v. aja... nu blir ja för komplex tror ja... hehe
ahmen ialllafall.. verkar va riktigt fina människor här hela bunten. Har inte sett av nå spammare eller så..faktiskt..sen VET ja också av alla dem ja redan träffat att det e goa människor bakom nicknamen...
å ja vill gärna träffa en massa nya med sånt e SKOJ!!!! Weeeeeeee
det var allt för stunden... har säkert glömt en massa som ja ville säga.
___________________
Tom Cloud - Told You So
|
|
Oct-28-2002 20:46
|
|
|
 |
 |
verminator
.

Registered: Oct 2000
Location:
|
|
|
Oct-28-2002 21:18
|
|
|
 |
 |
reveal
always in the mix

Registered: May 2001
Location: Sweden
|
|
|
Oct-28-2002 22:39
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 22:41.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|