|
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Ik heb gelukkig niet echt het probleem dat ik niet weet wat ik wil draaien, probleem bij mij is dat progressive niet echt een stijl is die je makkelijk ergens draait. Vaak wordt progressive gezien als iets dat je thuis luistert rustig op de bank of voordat je ergens naartoe gaat. Dus om die reden heb ik ook aardig wat trance (zowel progressive, dus wat dieper, en uplifting) in me collectie. Maar voor mezelf draai ik dus het liefst wat dieper.
GreetZ, DC |
zo draai ik nu ook!
maareh, over je draaistijl, ik zelf had precies hetzelfde probleem, vooral in het begin kocht maar lukraak platen die ik dan goed vond. ik ben ook als jou ongeveer 10 maanden geleden begonnen met draaien (11 maanden terug om precies te zijn). vooral de eerste drie maanden heb ik echt allerlei stijlen gekocht, achteraf gezien weggegooid geld, ik gebruik ze helemaal niet meer. maar de laatste tijd koop ik steeds m'n platen op gevoel, waar ik me lekker bij voel. ook kijk ik wel een beetje of het wel in mijn stijl past, maar ik laat mijn stijl natuurlijk er niet door bepalen, dus dat ik bepaalde platen moet kopen omdat dat mijn stijl is.
mijn advies:
bedenk gewoon heel goed welke stijl je wilt draaien en probeer daar eigenlijk wel zo veel mogelijk aan vast te houden zodat je je met je geld de beste platen kunt kopen (de krenten uit de pap halen )
kies dus de stijl waar je het lekkerst bij voelt en ga daar 100 % voor. dit geeft ook nog als voordeel dat mensen weten wat ze aan je hebben, nadat je op een aantal plekken hebt gedraaid. succes!
|