He mensen, ik ga maandag naar Amsterdam enne...ik wil graag weten wat er te beleven is dan. Ik heb nog gehoord dat Safri Duo ergens zou optreden ofzo, is dat zo?? Wie heeft wat leuke suggesties?
Apr-28-2001 19:33
Bellie
Techno ofcourse!
Registered: Oct 2000
Als je van commerciele baggermuziek houd.dan kan je lekker met alle 538 figuren mee jumpen op het museumplein.Kan je lekker naar jody bernal en zijn vriendjes luisteren..
OFFFFFFFF.....................
Als je van lekkere beukmuziek houdt zou ik maar es een kijkje gaan nemen op de Rozengracht.
GREETZ!!
Apr-28-2001 19:49
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Acda en de Munnik komen op t museum plijn.. k d8 rond uurtje of 5 a 6..
voor de rest komt radio 538 ook nog... een keertje.. boeien he behalve voor acda en de munnik dan
wat mag daar op die dag zijn dan, als ik vragen mag???
Apr-28-2001 19:56
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Ik ga der gewoon rond banjeren, want kom dan net van Qontact. Gewoon nog ff doorfeeste
Apr-29-2001 09:35
AwAkEnInGS
tranceaddict in training
Registered: Apr 2001
Eerst vanavond naar Qontact en daarna gewoon door de stad heen sjokken met mn brakke harses. Maar ik denk dat het gaat regenen. Dus we zien wel.
Jesse
Apr-29-2001 09:57
tango
no tranceaddict anymore
Als het mooi weer is na massive gewoon effe een terrasje pakken (in eindhoven), en als het slecht weer is meteen naar m'n nest en pas tegen de avond weer eruit, en dan weer verder feesten.
grtz,
TNG
Apr-29-2001 12:19
Bellie
Techno ofcourse!
kijk wel wat ik ga doen.ga ook eerst naar Qontact en daarna kijk ik wel hoe verrot ik ben
misschien door a'dam lopen of gelijk naar huis.moet dinsdag n.l. gewoon werken.(kutzooitje )
GREETZ!!
Apr-29-2001 15:32
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Ik ben vorig jaar ook op e Rozengracht geweest: party!!! Maar op de Wallen was het ook en ontzettend cool feessie, allemaal party-hardies Check het zelf maar s!
Apr-29-2001 15:49
Opti
tranceaddict in jail
Eeeeh jongens... Rozengracht?? WAT IS DAAR DAN??? En belangrijker, waar is dat precies, ik ben ook maar een domme Hagenees...
Apr-29-2001 16:27
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Hey weet iemand of er wat in Rotterdam is te doen? Daar ga ik namelijk naar toe. Ga nou niet meteen Rotterdam afkraken, maar zeg iets zinnigs.
Mzzl
Apr-29-2001 19:21
Miss Proximus
titelloos
Rotterdam afkraken? degene die dat doet krijgt op Sensation met mij te maken! Rotturdam is heilig
Maar btw ik weet trouwens niet of er iets te doen is...sorry!