|
|
|
|
 |
Shadow
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
|
|
|
die mp3cutter heb ik ook al, maar die gebruik ik alleen maar als ik een leuk stukje uit een mp3 file wil knippen. Maar nu wil dus slechte stukjes uit een mp3 file knippen, terwijl de "goede" twee stukken toch als 1 file gezien worden. Ik zal eens kijken of cooledit goed werkt. Ook zal ik kijken of ik dat proggie op ta.com kan vinden. Thnkx!
|
|
Nov-24-2002 16:04
|
|
|
 |
 |
Shadow
Senior tranceaddict
|
|
|
weet iemand ook waar ik een volledige versie van cool edit kan downloaden? Vind alleen maar van die trail versies waar niet alles werkt.
en hoe werkt het dan precies bij cooledit? Kan je dan gewoon een stuk selecteren dat je er tussenuit wil en dan plakt ie automatisch de twee overige stukken aan elkaar?
|
|
Nov-24-2002 18:33
|
|
|
 |
 |
Shadow
Senior tranceaddict
|
|
|
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Ja maar dan klinkt het voor geen meter, dus volgens mij wordt je liveset er dan echt niet beter op...
Maar er zijn voor die demo bepaalde programmaatjes te vinden die ervoor zorgen dat je er wel alles mee kunt doen, amar helaas is het niet toegestaan die hier te posten.
Zoekt en gij zult vinden!
GreetZ, DC |
Ik weet dat de set dan niet meer heel mooi in elkaar gemixed is, maar dat maakt me dan niet zoveel uit. Ik heb liever dat ik allemaal goeie nummers achter elkaar heb, ook al is de overgang dan soms niet mooi. Ik zal eens even verder zoeken voor crackz
|
|
Nov-24-2002 20:27
|
|
|
 |
 |
Shadow
Senior tranceaddict
|
|
|
ik heb nu zowel soundforge als cooledit op mijn computer staan, maar ik begrijp er niet echt veel aan, ben een leek op dit gebied. Ik zou het dus heel erg op prijs stellen als iemand in een paar duidelijke stappen kan uitleggen hoe deze programma's werken? (dus hoe je bepaalde geselecteerde stukken uit een set kan knippen, terwijl de set intact blijft, op het geselecteerde stuk na dan)
|
|
Nov-24-2002 21:52
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 23:24.
Forum Rules: