Armin spelar idag om 7 minuter exakt... http://www.basicbeats.net/hq.pls = för att lyssna på kungen... annars går www.id-t.com oxå men servrarna brukar alltid vara fulla..du har tur om du kommer in
Fan jag sitter hemma hos farsan... hans internet e hel dåligt! Jevla skit! Men no worries.. jag laddar ner det sen..
___________________ One of the few ones left
fint att du påminde mig!
___________________ man with no sig
ruggigt schyssta låtar han körde. System F - Solstice Oceanlab featuring Justine Suissa - Beautiful Together (Signum remix) !
___________________ My new oldskool TRANCE mix!
så fort nån har detta setet som mp3 så meddela mig! rebel, ny sig?
Ja som trodde Rebel var en kille
___________________ Tom Cloud - Told You So
jag har väl aldrig sagt att jag är kille?
quote:Originally posted by RebeL9 jag har väl aldrig sagt att jag är kille? kanske inte, men din sig bevisar att du är det hahahaha
rebel, äh ja skoja såklart
hmm... är det ingen som fått tag på denna ännu? vill ju ha den, och orkar inte vänta längre
Heligt bajs vilket bra set... dessa låtar behöver jag: Kid Vicious - Proceed Human Evolution - Project Magneta Mystere- Light of a 1000 Angels (Steve Baltes remix My god, Angel låten va intro i del nummer 2...fan va mäktig den va! Altitude - Tears in the rain är inte att leka med heller.