|
| quote: | Originally posted by Nook
kratje heineken |
Kan Nook nog mee voor de nominaties van Nerd van het jaar 2002 of gaat ie nu alvast in de pot voor het jaar 2003
wie koopt er nou Heiniken als ie zoveel te besteden heeft 
Maar goed, back to topic.
Wij winnen elk jaar in loterij!!!!!
Wij doen namelijk niet mee .
Opzich is het allemaal wel leuk om daar aan mee te doen, maar mun moeder houdt er niet zo van.
Ik ken ook mensen die al jaren aan zulke dingen meedoen.
Toen wonnen ze een keer 50 gulden en waren helemaal blij!!!!
Toen ik vroeg hoeveel geld ze al in de loten hadden gestoken was de vreugde echter zo over 
Stel dat ik meedeed en ik zou het geld winnen:
Dan ging ik natuurlijk eerst flink met mun maten op stap en zou ik de alles betalen.
Dan mun kater uitslapen en als ik wakker wordt ga ik meteen achter mun PC zitten, AutoCAD opstarten en mijn droomhuis afmaken (voor de insiders: sijl = le corbusier). Kben overigens al een heel eind met het tekenen hiervan, maar kzou het zo snel mogelijk afmaken en het huis laten bouwen zodat ik met mun ma eens in een fatsoenlijk huis zou wonen.
Als ik de tekening af heb ga ik naar de stad en koop ik 2 uuh, doe er maar 3, SL-1200 draaitafels en een hele hoop platen.
Op de terugweg koop ik dan nog een mooie BMW.
Daarmee haal ik ons pa op die ik vervoglens ook een auto naar keuze geef.
Samen kopen we nog een mooi cadeau voor mijn neefje (zijn kleinkind)
De rest laat ik mooi op de bank staan, doe verder niet gek met mun geld en ga mun studie afmaken.
Voor mun studie koop ik nog wel een laptop omdat dat makkelijk is.
Ja ja, de afgelopen minuten heb ik er echt ff over nagedacht.
Meer zou ik ook niet met mun geld doen en probeer vooral op dezelfde voet verder te leven zoals ik nu doe.
___________________
check my website:
www.riechels.nl
|