|
Nexus - 15 februari 2003 - Deventer

Nexus - 15 februari - Burgersweeshuis Deventer
Mensen, er komt weer een nieuwe Nexus aan, als ik de mailtjes van de organisatie moet geloven.
Dus dat wordt weer gek doen, springnichten, glazen ophalen, jassen ophangen, foto's maken, bier drinken, poppers gebruiken en housuh!!
Komt allen komt allen.. Iris zal natuurlijk weer draaien, verder weet ik het nog niet. 
Dit stond in de ontvangen mail:
In februari stond er een feest van Nexus gepland in De Vloer. Zoals iedereen echter nu wel weet: de Vloer heeft zijn deuren moeten sluiten. Nexus heeft daarop besloten om maar even te genieten van een lange break (winterslaapje, schoonheidsslaapje, hoe je 't ook noemen wil). Het eerstvolgende feest zou pas op Koninginnenacht zijn.
Na het feest in Het Gele Kasteel zijn we echter benaderd door Het Burgerweeshuis in Deventer. Of we daar niet iets wilden doen. Het Burgerweeshuis is een poppodium/cultureel centrum. We zijn daar dus afgelopen week naar toe gegaan om kennis te maken met de mensen en de zaal en ja hoor... de kriebels zijn terug. Wat nou break?! FEEST zul je bedoelen!
15 februari is er in Het Burgerweeshuis een Nexus on Tour! Olé!
Binnenkort meer hierover.
Dus.........
Wie komen er allemaal?? Ik kom 99% zeker (met camera ofcourse), mits ik neit moet werken op Trance NRG.
Greetz,
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
|