|
dit is de reactie van slamFM die ik terug kreeg na het mailen van een paar posts van de sensation line-up forum.
Wat moet ik hierop je zeggen anders dan dat we dit wel verwacht hadden, denk je nu echt dat wij deze reacties niet hadden zien aankomen? Laat iedereen die denkt dat het een avond wordt waarop je niet voor elke cent waar voor je geld krijgt lekker thuisblijven. Sensation is een evenement dat je niet moet vergelijken met andere evenementen aangezien het draait om de show, de decoratie, het publiek en de muziek. Zakkenvullen is trouwens een veel gebruikte term zie ik, grappig dat niemand weet dat de drankomzet voor de Amsterdam ArenA is en dat er op dit soort feesten helemaal niet zoveel verdiend wordt, net zoals er aan Shockers nog geen 10.000 gulden is verdiend aangezien dit een enorm dure produktie was. Maar mensen willen nu eenmaal altijd wat te zeuren hebben.
8 juli, de dag na Sensation, zal blijken wie gelijk hebben gekregen, de mensen die geen vertrouwen hebben in de eigen DJ en maar een beetje lopen te schreeuwen om buitenlandse dure namen en vervolgens zeuren dat ze deze tegen vinden vallen zoals vorig jaar is gebeurd, of de mensen die weten dat deze DJ's stuk voor stuk toppers zijn op hun eigen gebied en dat ze juist enorm hun best gaan doen om te laten zien dat ID&T deze gedurfde beslissing terecht heeft genomen.
Blijf thuis als je wilt maar je gaat echt wat missen!
Last edited by BlaiR.WitcH on May-10-2001 at 13:00
|