 |
|
|
|
 |
nesher
Flying Tranceaddict

Registered: Jul 2001
Location: Hadera, Isreal
|
|
|
והמסקנה אחשלי?
מה שבדיוק אמרתי
עזבו עכשיו את הקטע של שינוי שאתם חושבים עליו בטוח שניה
העבודה והליכוד אותו דבר, זבל , למרות שאם כבר זבל , העבודה לפחות יכולה
(לשפר את המצב הכלכלי בניגוד לליכוד, והם גם הרבה פחות(לא כולם
מושחתים
ככה שאם כבר ליכוד או עבודה, עבודה
במבחינת דעות חוץ , אין מה לשפר
כולם אותו דבר, אותם רעיונות , אותו בולשיט
ברגע שאתה ראש ממשלה אתה מוגבל מפה ומפה ולא יכול לעשות שום דבר קיצוני
לא פינוי כל ההתנחלויות בכוח , ולא טרנספר, בטח שלא השמדה, וגם בסופו של דבר תקום מדינה פלשטינאית זה בטוח
ככה שעזבו אותכם משטויות , המצב הפנימי הוא החשוב, לכו תראו את המצעים הקשורים לכלכלה, של מי הכי הגיוני!
מה אתם רוצים להיות? אוכלי חינם שחיים על חשבון המדינה, או אנשים שמתפרנסים בכבוד
בוא נגיד שאמא שלי לא עובדת עכשיו , ומקבלת מזונות והבטחת הכנסה, אבל זה לא אותו דבר כי היא מחפשת עבודה וקשה למצוא היום
ועכשיו:
הדתיים עם כל הפטורים , כל התקציבים הענקיים , כל הישיבות המעפנות שמקבלות מליוני שקלים
בד"צ שמשלמים עליו המוןןןן כסף, מה שגם שלא רק שהרבנים האלה לא עושים כלום
ולא רק שהם בדרך כלל לא נמצאים איפה שהם צריכים לא לעשות כלום , כלום כפול
אז הם גם לוקחים שוחד ושמים חוטמות גם לדברים שלא מגיע להם
כל המוסדות הרבניים , הנישואים , תחבורה ציבורית בשבת
העובדה שהם לא עושים צבא ובאותו זמן מקבלים יותר כסף מחיילים שקורעים תתחת שלהם לשמור על המדינה
כל המחשבה הכללית שהמדינה הזאת בכלל לא צריכה להתקיים
כל אלה ועוד 1001 דברים שכבר נמאס לי לטחון אותם שוב ושוב ושוב ושוב
ואחר יבוא איזה אחד שלא יענה לי על שום דבר ויענה לי תשובה מפגרת בדיוק על משהו אחד
"אבל הדודים שלי עושים צבא"
או שיבוא מוקיון אחר ויגיד לי
מה, ש"ס בכלל לא עושים כלום , הם רק עוזרים לעניים
פחחחח
עניים
הם לא עוזרים לעניים זה אלף , וגם אם כן , הם עוזרים לעניים שהם בעצמם הפכו אותם לעניים
בקיצור !! ! ! !
תבחרו בי לראשות הממשלה, עזבו אותכם שינוי
חחחח
סתם
שינוי שולטים
ביי ביי לכם
איך אני אוהב פוליטיקה
___________________
|
|
Jan-07-2003 13:40
|
|
|
 |
 |
nesher
Flying Tranceaddict

Registered: Jul 2001
Location: Hadera, Isreal
|
|
|
| quote: | Originally posted by NaOren
ליכוד ינצחו וזה ברור ולא יעזור הזיוני שכל פה....
ואם כבר לא ליכוד ולא עבודה
אז
מפדל!!!!
איזה שינוי מי יבחר באהבל אהבליםם האלה!!!!
מה רע בדתיים ????
סעמק כבר לדבר על זה ....
טחנו את האממ אמאאאא של הנושא
רותם - חלאסס כבר לדבר על הדתיים אם אתה לא מבין בזה בגרוש טוב אחי... |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הפוסט הכי מצחיק בארץ
גבר, אני לא מבין בדתיים?
אז מה זה מה שרשמתי?
כל זה נובע מאי הבנה אני מבין
בסדר, אז תסביר לי מה טוב בהם?, תסביר לי למה מה שאמרתי לא נכון?
במקום להתווכח, אתה רושם זיוני שכל , מפד"ל גם כן
פחחחח, רואים תרמה שלך , טרנספר אה, השמדה, אתה לא מבין בגרוש מהחיים הקטנים שלך
חן , תגיד לי , הוא באמת בן-דוד שלך או שהוא מאומץ?
אתה בדיוק מה שאמרתי , אחד פתאום שלא מבין מהחיים שלו יבוא ויגיד לי שאני טועה, ולא יסביר לי למה
ויגלוש לעניינים לא קשורים
מה אמרת פה, אתה רוצה לשכנע מישהו
יאללה ליכוד יאללה, היידה ביבי, הופה הופה הייי
בום בום
אתה אטום כמו איטונג, ויש לך בועת ברזל שלא נראה לי אפשר לרתח אותה
גבר, תפסיק לזיין תשכל ותתחיל לכתוב
| quote: |
אני עד לא מזמן הייתי ליכודניק עד שהבנתי שהם תומכים בדתיים
ואז הפסקתי אבל שינוי לדעתי יותר מידי קיצוניים |
אחי, איפה פה הקיצוניות?
זה סתם סרטים שהדתיים הכניסו לך לראש
סך הכל המטרות שלהם צודקות , ואין שום שנאה ושום נעליים , סתם סטיגמה שהפעילו ש"ס
אחי, תצביע תשפיע, אל תהיה סיסי

___________________
|
|
Jan-07-2003 15:04
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 19:24.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|