Welke opleiding doe je?
Ben wel benieuwd naar het opleidingsniveau van de Nederlandse TA'ers, vandaar deze poll.
Ik doe zelf momenteel BCO (Beleid, Communicatie & Organisatie)(verkort) aan de VU. Hiervoor heb ik HEAO-Bedrijfseconomie gedaan.
Als je momenteel geen opleiding volgt, noem dan de opleiding die je gevolgd hebt.
Of als je werkt, de hoogst genoten (afgeronde) opleiding.
___________________
Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
|