|
Ik heb er één jaar op school gezeten en ben er niet veel op stap geweest omdat ik niet op kamers zat.
Maar, je kunt er wel eg goed op stap. Op donderdagavond gingen wij dan eerst naar verschillende kroegen zoals brandpunt, de miller, le brochard (of zoiets) en daarna meestal richting de Talk.
In de Talk was het altijd erg goed te doen. Goede trance, goed geluid en een goede sfeer. Of dat nu nog steeds zo is?
Als ik tegenwoordig in Tilburg op stap ga, ga ik altijd naar de Zino's. De hardstyle tempel van Brabant, zo niet heel Nederland.
Of dat hier door-de-weeks iets te doen is weet ik niet.
Maar op zaterdag is het iig geweldig, stampen tot en met op de sounds van DJ Yves.
___________________
check my website:
www.riechels.nl
|