|
mja, is inderdaad een goeie optie voor als je gene mensen uit de directe vriendengroep mee kan krijgen (of als je die niet mee wilt).
ik vond Addiction heel erg tof, omdat je dan pas echt ziet dat je echt maatjes maakt op zo'n forum. mensen zoals Tim, Peter, de Bellenman, Tin, Bastiaan en Driekus, ja als ik daarmee weer op een feestje ben vind ik t gewoon geweldig. heb nu sinds kort nog weer wat nieuwe mensjes ontmoet (eindelijk Lex en Remy D!!), en mensjes die ik veel minder tref dan ik zou willen (Rizje, Onno, Jochem, Marcel), mensen met wie ik weer wat vaker zou willen rellen (anja! haha).
hmm ik dwaal af...
wat ik wilde zeggen, is dat alhoewel ik niet het gevoel heb dat ik deel uitmaak van de NLTAs, ik wel degelijk het gevoel heb dat ik met bepaalde mensen een band heb, en dat ik t ook supercool vind om af en toe op een feestje die band weer wat aan te sterken, en dat ik zelfs vind dat ik sommige luitjes veel vaker zou moeten zien!!
misschien gewoon af en toe naar de film ofzo...wie doet er mee of gewoon naar de plaatselijke disscotheek LOL 
Maar ja, weer volop feestjes dus ook volop meetings!!! WOEHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Ik zie jullie tenslotte toch vaker dan de UKTAs (jammer!)