|
fyfan va nice....de där kallar jag skillat producerande då man kommer på å göra en sån grej å sen får det att låta så bra 
[edit]
å eftersom jag som vanligt inte trodde på det helt 100% så testade jag å reversa skiten själv....guess what....de va samma 
___________________
| quote: | Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave |
Last edited by Vizay on Feb-06-2003 at 16:42
|