Hoe vonden jullie de tiende editie van Trance Energy??
Eigenlijk is de vetste set die van Cosmic gate geweest, en owja, superstring werd ook nog gedraaid... Wat vonden jullie ervan?? Comments please, laterzzzzzzzzzzzzzzzz
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Feb-16-2003 13:47
LightForce
Totally Addicted
Registered: Sep 2001
Vergeleken met vorig jaar, vond ik deze slechter. En het is jammer dat zo'n 10th Editie nou niet echt een lekkere line-up te bieden heeft. Cygnus X Live vondt ik ook niet echt super. Johan Gielen, was zoals verwacht wel weer lekker bezig. Cosmic Gate begon wat soft.
Hardstage daar in tegen was wel lekker. Kai Tracid draaide net setje, Charly Lownoise was helemaal bruut!! Ach ja was wel redelijk feestje, maar daar houdt het dan ook mee op.
Ik ga weer verder!! Mazzels!
Feb-16-2003 13:57
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
TranceZonert, je leeft ook nog
Ik kan er niet over oordelen (heb nog niets gehoord), maar wat ik er van verwacht en ook gelezen heb inmiddels heb ik niets gemist
Hopelijk volgend jaar beter....
EDIT: hier kan je alle sets downloaden (als je dat wilt tenminste)
Last edited by Cosmic on Feb-16-2003 at 15:36
Feb-16-2003 14:31
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Te is een aflopende zaak.
We gaan weer naar de harde "shit" toe. In hoeverre we daar al niet zijn beland. De grote Hardcore parties weer in opkomst.
Feb-16-2003 14:43
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
Ik vond het wat tegenvallen. Van wat ik gezien heb:
Jean heb ik 15 minuten gehoord, klonk wel lekker.
Joop was lekker bezig, af en toe een paar foutjes, kan gebeuren.
Tomcraft hoorde er echt niet thuis. Ik had hem in de VIP gehoord en geen enkele goede overgang. Draaide meer techno.
Gielen vind ik nix en zal ik ook nooit wat vinden. Hij begint op Jean te lijken met dat gescratch van hem en altijd dezelfde accapella's in de sets (Fatboy Slim - Stars On 69). Er zit totaal geen lijn in zijn sets.
Kai Tracid, Marcel Woods waren goed, alleen weer die schijtmc (ook van Thunderdome en Trance Energy Heerenveen 2002) die alle sets vernaggelde in de Hardstage:
Ik quote van de MC: "En we gaan nog niet naar huis". En wisselde ook weer zinnen in het Nederlands en Engels af.
Cosmic Gate was ook goed bezig, volume kon blijkbaar harder dan dat het de hele nacht heeft gestaan!
Voordeel was wel dat je meer ruimte had om te lopen en dansen.
Aankleding was ook weer goed verzorgd met lampen en lasers.
Last edited by Freezel on Feb-16-2003 at 14:53
Feb-16-2003 14:47
Freezel
LOST
Registered: Dec 2001
quote van de ID&T site omdat ik niet kan copy-pasten daarvan:
"Het evenement is jaarlijks een van hoogtepunten voor de liefhebbers van trance"
ik heb bijna geen trance gehoord
Feb-16-2003 14:49
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
whehe lol die tracklisting dan van tomcraft
Hij is mijn held niks aanpassen!
04 John Starlight - Blood Angels (Chris Liebing Mix)
05 Daft Punk - Rollin & Scratchin
gheghe ben wel benieuwd naar dit setje
Feb-16-2003 14:54
Ornadel
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2002
Ik vond het te hard. Dit was geen TRANCE energy
Feb-16-2003 14:59
Bellie
Techno ofcourse!
Registered: Oct 2000
Nou ik heb een supernacht gehad. En in tegenstelling tot andere vond ik "Gielie" weer helemaal geweldig. Beste van de avond voor mij.
Feb-16-2003 15:05
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by magrec
De grote Hardcore parties weer in opkomst.
Wat dacht je van Qlimax? Dat is er al 2 jaar....
En laatst Thunderdome a decade
Feb-16-2003 15:13
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Op Trance Energy werd idd hard gedraait, maar zal je niet horen klagen. Ik begrijp wel dat andere mensen liever het wat zachter of meer uplifting hebben. Over een jaartje komt dat wel terug don't worry
De MC in hard zal hing ook mijn voeten uit. Ik heb dan ook meerdere malen "Schiet hem af" en "Houd U Bakkes (maw Klep Dicht)" helaas heeft die mij niet gehoord LOL
Tomcraft heeft volgens mij gewoon wat plaatjes opgezet want van mixen heb ik niet veel gemerkt
Jean......wel erm.......heb ik toevallig gehoort toen we rond wandelde
Kor Fijneman hing mijn strot uit toen hij een nummer van Madonna draaide, maar heeft naar het einde toe veel goed gemaakt
Marcel Woods blijft in mijn opinie nog steeds better in mixen dan in producen, dus was ik blij dat hij ook op TE aanwezig was als DJ .
Kai Tracid is gewoon krankzinnig....ain't it great
Johan Gielen was in mijn ogen heel goed tijdens het eerste deel van zijn set (2de deel heb ik niet meer gehoord, want toen was ik al op terug weg naar Antwerpen)
Moest je 3 half krankzinnige hebben gezien met een t-shirt met opschrift "If you can read this the bitch feel off my back" ik was er dus 1 van.
Tot op Shockers dan maar
salut.
Feb-16-2003 15:38
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Bellie
Nou ik heb een supernacht gehad. En in tegenstelling tot andere vond ik "Gielie" weer helemaal geweldig. Beste van de avond voor mij.
Ben naar zijn set aan het luisteren en vind het goed klinken (Tracklist ziet er verder ook erg goed uit). Maar die eeuwige wankers moeten hem altijd afzeiken.