נראה ממש טלפון מגניב, אמן יבואו עוד כאלה תכנסו זה כזה תמונה שאפשר לסובב אותה של הפלאפון: http://www.alphacell.com/alphacell/alphacell_m5_v2.htm
___________________ Best Album Ever: * Infected Mushroom - B.P.Empire
נראה נחמד לא הבנתי למה ישראלי
___________________ Never again.
quote:Originally posted by DjChook נראה נחמד לא הבנתי למה ישראלי כי זה חברה ישראלית עשתה אותו... קראתי על זה ב ynet
הבנתי אותך עכשיו גם ראיתי באתר שלהם בא לי NOKIA 3510i איזה פרסומות גאוניות !
וואי איזה פלאפון חייה !! אבל אני לא רוצה לתאר לעצמי כמה אחד כזה יעלה
נראה יפה מאוד היה טלפון שפיתחו בארץ... אבל שייך למוטרולה המוטרולה טיים פורט ביזנס- הפלאפון הראשון בעולם עם טרי בנד יענו שיכול לעבור בכל העולם, המציאו אותו בארץ כבוד 3510i חמוד 8310 יותר טוב
תגדיר טוב
quote:Originally posted by DjChook תגדיר טוב מזתומרת? אתה רוצה שאני אגיד לך במה 8310 יותר טוב מאשר 3510?
לא כי אני בטוח שאני יכול לחשוב על כמה דברים בעצמי הקטע הוא שה 3510 פשוט טכנולוגית יותר טוב והוא גם מלא בדברים שילדים אוהבים ה 8310 אני לא מת על הסידרה הזאתי קטנה לי מדי יש לי יד גדולה בלי שום קשר אבל הפלאפון הזה גם הרבה יותר זול תאורטית
סעממק מישום מה הזין הזה לא עולה לי באמת פירסומת טובה של הנוקיה האהבתי
___________________
אלוהים! איזה פלאפון!!!! אני חייב אחד כזה!!!!! פלייייייז שיוציאו אותו לרשת סלקום!!!!
quote:Originally posted by DjChook ה 8310 אני לא מת על הסידרה הזאתי קטנה לי מדי יש לי יד גדולה ואללה צודק מאה אחוז ! זה כל כך קטן שזה לא מגיע מהאוזן לפה ! ואז אתה צריך לדבר לזה כמו באוקי טוקי כזה לדבר לחוד ואז להזיז כדי להקשיב לחוד ... גם אני לא אהבתי את הסדרה
___________________ CHICANE - EMPIRES ! ! !
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA