|
Re: מזל טוב אלי
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש היום לאלי (בלק דרגון) יום הולדת
אז בואו כולם נאחל לו מזל טוב ונקווה שהוא יצליח להכנס לפורום כבר |
גנבת לי@#@#$% ועוד אחרי שאני הזכרתי לך
חחחחח... הוא לא במצב של להיכנס עכשיו לפורום נראה לי....
חחחחחחח...
מזזלל טטווובבבבב!@##$%&%^
אלושה!@
לך חגוג כמווו שצריך
(הייתי מוסיפה עוד חיוכים,וסמיילים, אבל איבדתי את הכתובת....)
|