|
| quote: | Originally posted by -=Freezel=-
Gielen vind ik persoonlijk arrogant.
- hij draait echt zo vaak dezelfde nummers (Twisted, Reach Me)
- gooit altijd dezelfde accapella's in zijn set (what the fuck enzo)
- hij begint op Jean te lijken met zijn gescratch (wat overigens ook niet lukt )
- er zit totaal geen lijn in zijn sets
- zit er meestal dik naast met erin plaat erin mixen (zie afgelopen TE de overgang van track 1 naar 2) |
kijk iemand die kan vertellen wat dr mis mee is, arrogant, ik heb zo'n programma gevonden, gingen ze hem volgen voor met z'n voorbereiding voor iets van sensation of weet ik veel wat, dat arrogant, dit viel wel mee volgens mij, misschien deed ie ff extra aardig, twisted en reach me, ik denk dat er zat dj zijn die hun favo tracks bijna iedere keer draaien, oke deze zijn best herkenbaar, accapella's, ik ken maar 2 sets van gielen, TE 2002 en nog een, vond ik best aardige sets, geen (extra) vocals daarin, maar begrijp je wel, aan dat soort dingen erger ik me ook altijd, jean vind ik nix, die vind ik pas arrogant, scratchen, wat scratcht ie dan, stukkies tekst of verneukt ie de melodie? kan ie allebij beter niet doen, geen lijn, de sets die k gehoord heb vond ik oké, verkeert mixen ONVERGEVELIJK
kortom de sets die k gehoord heb vind ik oké, voorderest klopt jullie commentaar aardig
gr
robin
|