Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > sommar kom snabbare!!
Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001
Love sommar kom snabbare!!

Nu börjar snön smälta och jag börjar REDAN längta arslet av mig till sommaren..

Sitter och lyssnar på svensson & gielen - outward voyage (vilket är en oerhört underskattad låt, har knappt hört talas om den innan, hur skön som helst)

Jag blundar och kan föreställa mig själv sittandes i sanden en varm sommarkväll och det är solnedgång Känna havsbrisen i ansiktet och njuta

Nån mer än jag som har lite längtan?

Old Post Mar-10-2003 21:03 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

så skönt det vore om tiden gick snabbare...pallar inte med dag ut å dag in samma veva...vill ha lite omväxling...lite sommar...lite sol...lite..tjae nånting

batteries not included.

- dave

Old Post Mar-10-2003 21:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Känner precis likadant! Och sommaren innebär ju så mkt roliga saker!

Old Post Mar-10-2003 21:07 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AnD
Supreme tranceaddict

ja nu är det dags vf! om man inte kan få sommar nu på en gång så kan man väl åtminståne få lite vår

Help me identify these tunes, please:
ID1 and ID2

Old Post Mar-10-2003 21:09  Sweden
Click Here to See the Profile for AnD Click here to Send AnD a Private Message Add AnD to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

där vill jag sitta med en bar bakom med ett antal 18" basar pumpande sommar trance i ryggen på en medans man blickar ut över det fina vattnet där flickor svalkar sina heta kroppar

Old Post Mar-10-2003 21:20 
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Mm sommaren har jag längtat efter sedan december... att kunna softa i typ t-shirt eller mindre i rålis eller nån annan fet park med bara en flaska vatten och några bananer typ...ligga i gräset och snacka skit och träna Poi resten av tiden...Mmummma..sen drar man till långholmen och stampar resten av dan och hela kvällen....

mäktikt skönt

Old Post Mar-10-2003 22:17 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

jofan, visst längtar man till sommaren och semestern...

4 långa veckor med (förhoppningsvis) solsken och fint väder!!
Tänk så "bortskämd" man var när man pluggade grundskolan/gymnasiet, 10 veckor låååång ledighet.
Fast först å främst vill jag se de första knopparna på träden, för att ifrån man ser dom så går tiden så ruskigt fort fram till sommaren *längta*

Old Post Mar-10-2003 22:29  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

mind du kan ju fethaja att de där e så mycke sommar de kan bli det du just beskrev

mmm den här sommarn ska jag göra nått bättre av än förra...för mycke degande då

batteries not included.

- dave

Old Post Mar-10-2003 22:44  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

åh! nostalgi! hagaparken med polarna, introducerade trance för en kille som är helt fast nu

ligga på gräset i en jävla hög där och sola lyssna på musik, dricka bacardi breezers och snacka skit! det är livet det! då mår man så jävla fint!

vi kunde ha en TA-meet up i nån park i sommar sen göra som mind sa? dra till långholmen om de håller till där i sommar igen

föresten? alla måste väll ha trance låtar eller vilken genre som helst, som de håller varmt om hjärtat och tänker på sommarminnen?

själv har man då
solid session - janeiro (avb remix)
man with no name - sugar rush (raw cane mix)
atb - the summer
safri duo - sunrise
tillman urmacher - ocean to shore (on the run)

det var iaf ett par jag hade dela nu med er med lite tips

Old Post Mar-10-2003 23:45 
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

äh, vintern e ju störtskön ju... men visst e sommaren bra den också, men nu har man njutit av vintern

Old Post Mar-10-2003 23:58 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Dioxys
vi kunde ha en TA-meet up i nån park i sommar sen göra som mind sa? dra till långholmen om de håller till där i sommar igen

Det är faktiskt så att jag redan i slutet på förra sommaren började tänka på att denna sommar dra ut på djurgården med en boomblaster, sexpack och en frisbee...fotboll oxå kanske...osså får den som vill komma...så kanske vi blir ett par TAs i gröngräset som chillar till lite sweet summer trance

Långholmen är en bra idé oxå... men fan vad jag ska utnytja sommaren i år...18 och allt. Mitt sista sommarlov!!!!

Old Post Mar-11-2003 00:41 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

oj jävlar ja...sista sommarlovet..ha rja inte tänkt på ....de måste ju tas väl till vara på...

jag e iaf lätt på för lite chill inne i nån av parkerna...drar med lite skön musik å bara softa...de e grejer de

batteries not included.

- dave

Old Post Mar-11-2003 00:43  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > sommar kom snabbare!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): [1] 2 3 4 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul van dyk @ Ministry of Sound PLEASE ID [2002] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSasha - "Rabbitweed" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:47.

Forum Rules: