haha, ik heb maar een ouwe thread opgedigd (nee, ik had nix te dioen) en sinds ik Lab4 heb gehoord ben ik ook wel geinteresseerd in NU NRG ( jew staat niet meer allen raoel)
Enne...die Jap, Yoji Biomehanika maakt toch ook NU NRG en geen hard house???(zo heb ik gehoord)
Aug-13-2001 10:29
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
volgens mij is het net zo verschillend als gabber en hardcore
___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there
Aug-13-2001 12:44
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Wat is dat precies NU NRG?
___________________
Aug-14-2001 11:58
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands
Nou das opzich een heel verhaal. Je moet het gewoon een keer luisteren om nou precies te weten wat het is.
Het is eigenlijk HardHouse. Tenminste, het heeft ook zo'n lekker snel ritme. Maar NU-NRG is een stuk harder. HARDERE BEAT en heel veel hoge "piek" tonen.
En dat laatste maakt het zo ontiegelijk bruut vet en gaaf.
nee man, vergeleken met Lab 4 is Tom Harding een softie
geintje, maar die Lab 4... jezus toen ik ze hoorde op dancevalley d8 ik: WTF, keihard was t ( i like it loud)
Aug-14-2001 20:48
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
haha, moet je kijken wat ik vond op de site van Lab 4, www.lab4.com, bij de gigs:
"Saturday 4th
-> 'Summer Dance Valley' in Hertogenbosch, HOLLAND"