|
שלום שלום
אני די עסוק אז מצטער לא יכול לכתוב תגובה ארוכה,
כל מקרה,
אהבתי את הברייק ביט הזה, יצא מגניב ומתאים לטראק
יש כזאתי אווירה חשוכה
אבל למה אתה מושך כל דבר כזה ארוך לדוגמא עד דקה 3:20
הכל אותו דבר
אבל אתה אורמ זה הטראק הראשון, אני אומר יש לך את זה חבלז מזמז,
שים עוד קטעים שלך,
ועם דיברתם על סגנון,
זה קצת מזכיר
prodigy
לא ? 
גם הסאונדים טובים בעקרון, הסינט הזה של הפרודיג'י מגניב,
גם הסירנות החלשות ברקע זה נחמד 
ככה מדקה 7:40 זה ממשיך ממש אחלה,
אולי בהדמנות אני אגיב עוד,
חייבת לזוז ביי חמודים שלי

___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
|