|
נשמע אייכות...
הדיסק הרגיל מלא בקלסיקות
והרמיקסים גם נראה ממש טוב
אני לא מבין רק למה הוא הכניס גם את הרמיקס של פרי וגם את של ראנק 1 אורנג ט'מ כי הם נשמעים כמעט אותו דבר.
אבל חוץ מזה הרמיקסים של גיטלמן והומן אוולוטשין בטח נחמדים
אז בהחלט שווה שמיעה
___________________

"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."
--=My Music=--
|