large and in charge? Gaat Marco V een keertje headlinen? Zou wel mooi voor em zijn. [edit]dat was natuurlijk het thema van eerdere innercity's ook al. foutje [/edit]
En je kunt er idd vanuit gaan dat Dana op main staat als er niet al een eigen hardstyle area komt.
Ik hoop op een goeie prog line-up met misschien wel g&d
Last edited by Ding Chavez on Aug-28-2003 at 19:03
Aug-28-2003 18:01
Ricky_
tranceaddict
Registered: Jun 2002
2002 vond ik ronduit een minder feest . Maar... 2003 heeft echt alles goed gemaakt!!! Misschien wel mijn vetste feest ooit! Ik hoop dat het dit jaar weer net zo goed word als verleden jaar of misschien nog wel beter. Ik kijk er iig naar uit!
Aug-28-2003 18:02
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
If the line-up will look good for this event I might go to Holland for the third time this year
Het is wel de bedoeling dat ik hierbij ben Word mijn eerste Innercity dan. Ik hoop ook dat er geen hardstyle zal komen en lekker knallen met Sven Vath, Cox, Tiesto, Montana & Carola op de main stage (Hey, it never hurts to dream :haha
Aug-28-2003 18:07
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Originally posted by Ricky
2002 vond ik ronduit een minder feest . Maar... 2003 heeft echt alles goed gemaakt!!! Misschien wel mijn vetste feest ooit!
Innercity 2003 moet nog komen hoor
Aug-28-2003 18:17
Menno
Supreme tranceaddict
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Where does Innercity usually take place ?
Amsterdam Rai (same as Shockers)
Hoop ook dat er geen Hardstyle komt want ik vond Dana echt shit vorig jaar.
Ik hoop dat PvD dit jaar weer langs komt want ik krijg nog steeds kippenvel als ik die set terug luister. Ik vind dat Armin ook wel een plaatsje verdient op Innercity.
Aug-28-2003 18:17
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
If the line-up will look good for this event I might go to Holland for the third time this year
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Kan jullie uit een droom helpen want ik weet al 1 DJ die zeker op de main staat en het is geen techno of trance DJ!! En het is nou eenmaal zo dat Hardstyle met veel voorsprong de populairste style is op het moment. En of je nou wil of niet en of je het nou voor trieste figuren enzo vind moet je zelf weten maar het houd voorlopig niet op. Want op ML was de Hardstyle al groter dan de main en veel drukker ook. Dus als je kan er maar beter mee leren leven want steeds balen en gaan lopen zeiken heeft toch geen zin.
Nou ben dit jaat van plan om te gaan, nog nooit naar Innercity geweest en is eigenlijk het enige grote feest waar ik nog niet ben geweest. Dus om het rijtje compleet te maken moet ik maar een keer komen kijken. Het hangt wel een beetje van de line-up af.
Aug-28-2003 18:40
SnuggLe
drs. Betweter
2002 vond ik niets, maar lag niet aan het feest maar aan mezelf denk ik. Vond er niet echt superdj's staan, en iedereen kwam voor Tiesto :S
Verwacht niet superveel van de lineup, zal wel weer standaard zijn, maarja, we laten ons verrassen.
Ze zijn er wel VROEG bij zeg....
Aug-28-2003 18:53
ahp2002
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
innercity 99, de 1e en 2e editie kunnen nooit meer overtroffen worden... tenminste als je van trance houdt zoals ik
sindsdien is het gewoon teveel techno etc geworden.. wie herinnert zich niet Ferry Corsten die zn remix van U2 presenteerde op Innercity?
zwijmel...
Aug-28-2003 19:12
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by ahp2002
wie herinnert zich niet Ferry Corsten die zn remix van U2 presenteerde op Innercity?
zwijmel...
En wat een licht effecten erbij toen
Aug-28-2003 19:15
New Wave
We are all a number......
Ik vond het vorig jaar wat saaitjes, niet goed maar gezellig
Het enige wat ik echt super vond waren de twee laatste platen van Jay Denham, dat M5 en ik nog effe vreed aan het rossen waren toen de hele zaal bijna leeg was en de lichten al aan waren
Ik hoop dat de technohal zeer goed is, ik ben nog bij alle innercities geweest maar de twijfel om te gaan wordt steeds groter.
We zullen hiet zien.
Aug-28-2003 20:38
Cosmic
4-8-15-16-23-42
Registered: Jan 2002
Ik hoop op weer een goede line-up, ik bewaar nog goede herinneringen aan de 2000-editie. Marco en Paul zetten me daar toch 2 wereldsets neer, de sfeer was top, me 1e grote feest, kortom: top.
ALS ze al een hardstyle dj uitnodigen (wat ik niet echt in t concept van IC vind passen), maak er dan maar een aparte ruimte voor en laat de main "IC-muziek" draaien.
Mijn line-up:
Marco V
Paul van Dyk
Sander Kleinenberg
Gabriel&Dresden
Armin van Buuren