|
| quote: | Originally posted by M_Peror
Nou vooruit dan maar... Leuk stukkie wel hoor!
PS Bij "Tracks & Tracklist", ik vermoed dat het nummer van Underworld dat je "Crazy ?" hebt gedoopt, "Pearl's Girl" is geweest... mocht je dat nog interessant vinden... |
euh ja, heb de tracklist gejat van tracklist forum..
2 magrec: ik weet niet of het c-jay was, er draaiden volgens mij een paar verschillende lui. t klonk wel goed in ieder geval 
4 euro voor een flesje heineken was idd belachelijk maar ze waren wel lekker koud 
___________________
bah
|