|
gheghe, als je een meisje hebt is het ook dik feesten LOL
Ik weet niet wanneer ik weer in Starlight ben, zal nog wel effies duren.
Zaterdag werken in de Klaveet.
Die week daarna naar de Admirals en zuipen in Amsterdam.
daarna weer werken..................wat kut........
Ik kom zeker nog een keertje langs
Maar niet met Milk Inc.........soohey die hebben bij ons in de Klaveet ook een keertje lopen playbekken........wat een sukkels......zeer triest die gasten, yakkie......
Alleen die danseressen waren wel heeeeel erg dichtbij , ik moest daar toch toevallig wat glazen ophalen van het podium LOL (kwijl-kwijl)
De groeten!!!
|