Originally posted by Gladius
looking good! =) wat een schoon TA-koppeltje toch hé .
cheers!
-Glad
Het enige Beta koppeltje zelfs as ik mij niet vergis!
Ik stel voor dat we enorm veel mooie vrouwen naar hier lokken dat we daar een beetje verandering kunnen inbrengen Kzal een dees dagen is ne foto van mij posten dan zullen ze vanzelf wel afkomen
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Oct-06-2003 18:40
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
geloof jij dat maar jongen
Oct-06-2003 18:41
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Dank u!
Jullie mogen ook allemaal foto's beginnen posten, dat was de bedoeling van mijn post toch allessinds
Oct-06-2003 18:43
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Nabistai
Ik stel voor dat we enorm veel mooie vrouwen naar hier lokken dat we daar een beetje verandering kunnen inbrengen Kzal een dees dagen is ne foto van mij posten dan zullen ze vanzelf wel afkomen
Goed idee! We hebben dringend meer vrouwelijke BeTA's nodig. TatanaGirl voelt zich eenzaam als enige vrouwelijke BeTA.
Oct-06-2003 18:47
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by CygnusX
Goed idee! We hebben dringend meer vrouwelijke BeTA's nodig. TatanaGirl voelt zich eenzaam als enige vrouwelijke BeTA.
ik ken iemand die wel van trance houdt, maar ze heeft het niet zo voor de computer..
ze staat links op deze foto (uiteraard moest ik in focus )
Oct-07-2003 16:53
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
vertel gerust maar wat meer over haar
Oct-07-2003 18:44
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by Ashelon
Mijn bakkes staat al online, op www.innercircle.be. Linksonder, dus... lees er maar op los mocht het u interesseren, is mijn site over mijn verblijf hier.
rofl is it just me of loop ik weer achter, anyway wat een smoelwerk just kidding bro