|
|
|
|
 |
ambs
Girl Le Disko

Registered: Jul 2003
|
|
|
Aug-18-2003 23:27
|
|
|
 |
 |
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001
|
|
|
Lovefields rules! Dit feestje is met stip mijn top drie binnengeschoten en ik overweeg een eerste plaats... Armin for president? Onze stem heeft-ie!
Onze dag in het kort (nouja, kort):
Helaas was m'n timing niet geweldig dus de (nota bene door mijzelf voorgestelde ) meeting niet gehaald, maar hoorde later van de rest dat die toch een beetje in het water was gevallen dus daar hebben we niet veel aan gemist.
We begonnen ons rondje over het terrein bij de stand met slipjes voor een euro (don't ask!) , daarna via de kluisjes even snel een hapje gaan eten bij de friettent terwijl we konden luisteren naar Eric de Man en de Matthew Deekay Band die beide best lekker bezig waren. Na een kort rondje door de Soul waar Don Diablo bezig was, ook even dat podium met die draadloze koptelefoons uitgeprobeerd, wazig! Maar wel lachen... Engeltje is er nog geinterviewd voor tv maar we hebben de uitzending blijkbaar niet gehaald 
Secret Cinema wilden we ook wel even horen en bij de ingang van de tent zagen we ineens een paar bekende gezichten. Three'O'Three, DJ Lex, Tijs08, Jappio en de rest... het was (weer) super gezellig met jullie gefeest te hebben! Ook erg leuk dat toen we de tent inliepen, we zowat struikelden over Cor Fijneman (tja die gast kun je moeilijk missen). Secret Cinema viel me een beetje tegen, niet dat ze slecht bezig waren, maar het was ff de verkeerde muziek op 't verkeerde moment of zo.
Terug maar naar Soul, waar Astrid wat lekkere nummers draaide. Het was er wel benauwd zeg, in die tent, maar de muziek maakte een hoop goed. Met wat onderbrekingen voor toiletbezoek en water halen zijn we hier een hele tijd blijven hangen, voor Marco V. (draaide wel lekker maar ik vond 'm een beetje ... ja, euh... tam? mat?) en tegen het einde ons wat naar voren gewerkt zodat we optimaal konden genieten van Armin van Buuren.
En die maakte de verwachtingen meer dan waar! Een twee uur lang durend hoogtepunt laat zich moeilijk omschrijven maar zo iets was 't! Ambs nog zien staan, eerst helemaal rechts, later midden voor (idd een cool spandoek , je shirt kon ik niet goed zien ), sorry dat we niet ff hallo zijn komen zeggen maar we wilden ons goeie plekkie ook niet kwijt . Kennis gemaakt met Annika uit Den Haag, ook een grote Armin-fan die zo ongeveer rechtstreeks uit de XL hiernaartoe was gekomen.
Toen Armin klaar was toch maar even langs de linkerkant van 't podium gelopen waar hij wat handtekeningen stond uit te delen, tja, dat wilden wij ook wel maar we hadden niets beters bij ons om te laten signeren dan onze lovefields-tickets... tja whatever... Voor bij de verzameling! En een foto zou ook wel leuk wezen, maar een beetje lastig zonder fotocamera. Gelukkig bleek een toevallig in de buurt staande Duitser MET camera bereid om een foto van ons te nemen en die te mailen, echt super!
Buiten kwamen we Three'O'three en de rest weer tegen, die gingen naar Tiesto, waren wij ook van plan maar we wilden nog even bijkomen... toen we ff later ook richting de mainstage liepen konden we ze in de drukte niet meer vinden erg jammer, had graag nog ff met jullie staan springen want Tiesto stond lekker te beuken!
Tja... en toen...? Na een lange wandeling terug naar de auto kwamen we tot de conclusie dat we nog niet genoeg hadden van Armin en dus togen we, na een pitstop bij de lokale friettent die eigenlijk net ging sluiten maar ons toch nog wilde helpen (supervriendelijk!), naar de Vizion. Leuke tent, gaaf ingericht en nog best druk daar.
Armin herkende ons meteen toen we binnenkwamen, echt cool! Heb ook nog even met Erika (z'n vriendin) staan kletsen, sympathieke meid is dat. Prompt liepen we ook de fotograferende duitser weer tegen het lijf.
Armin draaide tot half drie en het einde van zijn set was voor ons het signaal om het ook maar voor gezien te houden. De fotograaf stopte Engeltje nog een cd-tje in haar handen "you will like this"... onderweg in de auto natuurlijk meteen opgezet en het klonk inderdaad erg lekker, een hoop trance in Armin-stijl die onze terugrit een stuk korter deed lijken.
Alles bij elkaar hebben wij dus een superdag gehad! De manier waarop Extrema (Outdoor in Best was ook al erg gaaf) haar feesten in elkaar steekt bevalt me erg goed, en als het aan mij (en de line-up) ligt: volgend jaar Lovefields zijn we er beslist weer bij! 
(Oh en Three'o'three, Tijs08, Lex... als Partyhardy weer terug is moeten we beslist eens met z'n allen gaan feesten!)
|
Aug-19-2003 11:04
|
|
|
 |
 |
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001
|
|
|
Aug-19-2003 21:27
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 21:19.
Forum Rules: