Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Xtc Info
Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001

Goed, dan speciaal voor TranceSeeker een reply van een "niet-slikker".
Ik vind het goed van je dat je je mening uit tegenover harddrugs, en dat je liever niet ziet dat er hier over gepraat wordt. Daar heb ik bewondering voor. Maar ik vind wel dat tranceaddicthollandforum een plek is waar je op een normale manier over dit soort dingen kan worden gepraat. Als je het er niet mee eens bent; of als je je aangevallen voelt, schiet dan niet meteen de verdediging in.
Er wordt op een normale en redelijke manier aan je duidelijk gemaakt via pm dat het gewaardeerd wordt als je je mening ook op een andere manier weer zou geven.
Even over het feit dat je iemand kent die eraan overleden is: Mijn beide opa's en een aantal oom's en tante's (4) zijn overleden aan longkanker. Dan is het behoorlijk hypocriet om dan te zeggen ik stop met roken; er sterven tenslotte dagelijks mensen aan longkanker, en omdat het dan toevallig familie is ga ik dan stoppen.
Daarom vind ik het geen goed argument om zo boos te worden.
Ook waarop je de argumenten verweert van de anderen vind ik nogal zwak. Meer met een "dit is mijn mening punt uit" attitude kom je binnenvallen, en ik krijg niet de indruk dat je goed hebt gekeken naar alle argumenten die gegeven zijn voor het slikken en tegen jou.

Verder kiezen de slikkers er helemaal zelf voor. Als je dan toch wil proberen die keuze te beinvloeden, pak het dan op zijn minst wat subtieler aan.

De reden dat ik deze reply in de thread post is omdat een pm klaarblijkelijk toch hierheen gequote wordt.

Je laatste reply vind ik eerlijkgezegd erg zwak. Je houdt de eer aan je zelf (althans dat probeer je), door zeggen dat je weggaat. Dit is en blijft nog steeds de makkelijkste manier om een discussie te beindigen zonder verder in nadeel te worden gebracht.

Nu hoop ik wel dat je hier geen aanstoot van neemt want het is ook maar een mening, laat dat wel duidelijk zijn. Ga je daarom alsjeblieft niet verweren tegenover mij en probeer de argumenten die ik je geef te begrijpen, ik neem ook speciaal de moeite om je dit duidelijk te maken.

Datgene wat ik hiermee wil bereiken: kijk beter naar de reply's, respecteer elkaar (voor sommigen heel moeilijk ja)
en, hoe moeilijk het ook is, probeer niet meteen in tegenaanval te gaan maar behandel eerst goed de gegeven informatie voordat je je statement trekt.
Ik dank u.

www.balticbastian.com/

Last edited by Little Theseus on Apr-14-2002 at 02:33

Old Post Apr-14-2002 02:25  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by TranceSeeker

en btw who the fuck cares of ik symphatiek ben dit is een forum, right!!!
There's a real world waiting outside...

De mensen die hier dit lezen,xtc gebruiken of gaan gebruiken zijn werkelijkheid.Dit soort onderwerpen op een forum zijn de serieuze zaken die bewijsen dat je op internet wel degelijk dieper op dingen kan ingaan.Mocht je het er niet mee eens zijn,post dan niet.

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Apr-14-2002 03:11 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

amen brother!

Old Post Apr-14-2002 09:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
FACE THE TRUTH

dit was men laatste post hier in het holland forum, dacht dat jullie wat meer verstand hadden, blijkbaar niet.

HAHAHA wat een arrogantie, normale reacties op een kinderachtige post....

quote:

en btw who the fuck cares of ik symphatiek ben dit is een forum, right!!!
There's a real world waiting outside...

I care, als ik je serieus wil nemen moet je niet van die lage acties uithalen.

Old Post Apr-14-2002 09:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:

LOL ik ben een meisje, tis maar dat je het weet

Dat meen je niet. Leuk zeg. Maar kom maar op met de foto's. Kan ik ff zien hoe zo'n belgisch trancetrutje er uit ziet. En misschien kunnen er dan nog wat rukken weggegeven worden ook.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Apr-16-2002 20:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mido
God is a DJ, So am I

Registered: Jun 2001

En toen was de rust wedergekeerd!

Old Post Apr-17-2002 12:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for mido Click here to Send mido a Private Message Visit mido's homepage! Add mido to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Xtc Info
Post New Thread    Post A Reply

Pages (10): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCool Tune? #5 [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSouthside Spinners - "Luvstruck" (Atlantis ITA Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:52.

Forum Rules: